(c) Lindsay Adler

Lindsay Adler – Creează indiferent de circumstanțe

Viața de zi cu zi a căpătat un sens diferit, iar prioritățile trecutului s-au transformat în măsuri preventive. Ce este de făcut în această situație? În calitate de fotografi suntem atât de ocupați să fotografiem, să edităm și să ne ocupăm de clienți încât uităm adesea să fim pragmatici în legătură cu arta noastră și modul în care ne desfășurăm afacerile. Acum este momentul să o facem. Este foarte important să vă concentrați nu pe ceea ce pierdeți, ci pe oportunitățile viitorului.

În articolul de mai jos, Lindsay Adler va împărtăși cele mai importante strategii pe care le-a adoptat pentru a ajuta la dezvoltarea afacerii sale, inclusiv dezvoltarea unui stil, valorificarea timpului tău, analiza publicului-țintă și dezvoltarea strategiilor de afaceri.

Lindsay Adler este unul dintre primii 10 fotografi de modă din lume. Semnul distinctiv al operei sale este un stil curat, îndrăzneț și grafic. Recent, a avut un webinar live în care a discutat despre strategie și planificare pentru viitor.

Setează-ți intențiile de afacere

Primul pas este să arunci o privire la stadiul în care te afli în carieră și să îți dai seama unde vrei să fii și ce anume vrei să fotografiezi. Trebuie să analizezi cu atenție lucrurile pe care le fotografiezi, clientul pe care îl atragi, unde cheltuiești bugetul și care este strategia de preț.

Bugetarea

Câți bani ar trebui să se îndrepte către echipament, externalizarea sarcinilor, educație/instruire, marketing? Este recomandat să cheltuiți aproximativ 20% din bugetul operațional pentru marketing, publicitate și promovare.

Clienți

Cine este clientul meu? Unde îl găsesc? Am construit un profil de client?

Un profil de client sau un avatar al clientului reprezintă o imagine a potențialului dumneavoastră client. Dă-le un nume, vârstă, unde lucrează, unde fac cumpărături, ce hobby-uri au, unde petrec timp online, platformele preferate, hastaguri-le pe care le urmăresc, când au luat deciziile de cumpărare – pe ce se bazează deciziile lor. Imaginează-ți-l, poți alege un client pe care îl ai deja sau un client ideal. Dacă petreci timp făcând acest lucru, vei face toată diferența, pentru că acest lucru te ajută să îți dai seama cum să ajungi la acei oameni.

Setează-ți intențiile creative

Fotografiază pentru ce ai vrea să fii angajat. Poți să îți alegi zile de joacă pentru construirea unui portofoliu strategic. În zilele de joacă poți crea tipul de imagini pentru a atrage clientul pe care îl dorești. În zilele de joc nu fotografiezi gratuit, cu excepția cazului în care te ajută să îți construiești portofoliul, să creezi o conexiune cu o persoană de excepție. Totul trebuie să fie orientat către strategie.

(c) Lindsay Adler
(c) Lindsay Adler

Găsește-ți stilul

De ce este important stilul? Stilul este destul de copleșitor la început. A fotografia câte puțin din toate nu este cel mai bun mod de a începe. Este valoros să poți avea un stil, este oarecum greu de definit, dar atunci când te uiți la un fotograf există elemente comune care se regăsesc pe parcursul întregii lor lucrări. Asta înseamnă că există unele elemente care, indiferent de ce se fotografiază, sunt continue. Când te uiți la fotografii tăi preferați știi că acea fotografie a fost făcută de ei, știi că asta este munca lor.

Stilul tău este împărțit în două părți: emoțional și fizic. Stilul tău emoțional este despre tine, viziunea ta, stilul tău, ceea ce fotografiezi. Brandul fizic este mai mult legat de elemente precum logo-ul și paleta de culori. Stilul este o temă vizuală recogniscibilă și consistentă în toată munca cuiva.

De obicei, trei-cinci cuvinte descriu stilul. Există unul pentru subiect ( fotografiez bebeluși, fotografiez modele, fotografiez sport), vizual (colorat, oricare dintre acele cuvinte care descriu elemente vizuale ale stilului) și elementul emoțional ( cum te face un stil să te simți – este vesel, tineresc, întunecat, misterios).

Câteva exemple de stiluri:

Brooke Shaden – Întunecat, Tablou, Fantastic, Fine art

(c) Brooke Shaden

Chris Knight – Dramatic, Tablou, Atemporal, Portret

(c) Chris Knight

Lindsay Adler – Curat, Îndrăzneț, Grafic, Modă

(c) Lindsay Adler

Prețuiește-te pe tine și timpul tău

Trebuie să îți prețuiești munca, timpul, competența. În primul rând, dacă nu ai un ghid de investiții trebuie să începi cu asta. Un ghid de investiții este fișa ta de preț, explică valoarea ta și stabilește prețurile într-un mod foarte profesional și care permite oamenilor să poată înțelege pentru ce plătesc mai mult decât faptul că declanșezi camera foto.

– Cum rezolvi problema unui client? – Care este avantajul angajării tale? – Ce te face diferit? – De ce să te angajeze în locul altcuiva? – Cu alte cuvinte … de ce tu?

Depinde de structura afacerii ca fotograf, dar ar putea fi: • EX: „Surprindem cele mai prețioase momente ale familiei dumneavoastră” • EX: „Arată și simte-te ca un fotomodel pentru portretul tău de absolvire” • EX: „Brandul dumneavoastră este important. Vă ajutăm să creați imagini care să vă ajute brandul să crească ”• EX:„ Fotografie de excepție. Videoclipuri convingătoare. Toate elementele vizuale de care ai nevoie … într-un singur loc.”

Ghidul de investiții – în loc să oferi cuiva doar o foaie de prețuri, e de preferat să o numești ghid de investiții, deoarece înțelegi că investesc în imagini. Poți crea grafica pentru un ghid de investiție gratuit folosind un site web numit Canva.

Dacă nu ești sigur cât să percepi pentru fotografia ta, este probabil pentru că nu știi cât costă să fii fotograf pentru o zi. Vizitează: https://nppa.org/calculator. Probabil te va surprinde suma.

Dezvoltă o strategie

Una dintre problemele pe care oamenii le întâmpină este faptul că încep noul an cu un obiectiv de început de an, iar apoi constată că anul se evaporă. Așadar, pe măsură ce îți planifici obiectivele și strategia de afaceri, Lindsay recomandă împărțirea anului în trimestre – astfel încât să poți verifica la începutul fiecărui trimestru dacă ți-ai îndeplinit obiectivele. Trimestrele îl fac mai ușor de gestionat.

Strategia nu se referă doar la construirea portofoliului de afaceri, ci conține și parteneriatul de brand și social media.

După ce ai construit acel avatar al clientului pe care l-am menționat la început și ai aruncat o privire asupra lui, analizează-l și află ce alte companii au același client. Găsește modalități de a face echipă cu acei oameni pentru că dacă faci echipă cu ei și vă combinați eforturile și materialele de marketing – s-ar putea ca ei să aibă deja audiența formată, canalele de social media, lista de e-mailuri etc., deci găsind modalități de a te asocia cu ei, ei au făcut deja munca grea și tu doar li te alături. Ex. Dacă ești fotograf de nuntă poți face echipă cu o florărie, un DJ, un designer etc.

Social media este un instrument puternic care nu trebuie să coste mulți bani, dar cu siguranță costă mult timp dacă ești neatent și de aceea strategia este importantă. De exemplu, pe Instagram, aruncă o privire asupra hashtag-urilor pe care le urmarește publicul țintă, care hashtaguri generează conținut similar pe care îl poți urmări în mod efectiv pentru a atrage atenția cuiva.

 

hashtag

Concluzie

În mod ideal, ar trebui să îți faci timp să parcurgi punctele principale ale acestui articol. În primul rând: „Înțeleg cu adevărat unde se duc banii mei? „Înțeleg cine este clientul meu dacă construiesc un avatar al clientului?” „Sunt orientat către obiective și aliniat cu ele când iau decizii de afaceri? “.

Apoi aruncă o privire și spune-ți „Sunt unde vreau să fiu din punct de vedere creativ în cariera mea?” ”Fotografiez lucrurile pentru care vreau să fiu angajat? – și dacă nu, să vedem care sunt acelea și care este stilul meu.

Și de acolo, fă-ți timp să înțelegi cât te costă să ai o afacere, care sunt costurile reale pentru numărul de zile în care fotografiezi, care sunt costurile doare pentru a-ți achita facturile și apoi care sunt obiectivele tale de venit și cât de mult trebuie să fotografiezi zilnic pentru a atinge acele obiective de venit. Și, de acolo, ai de pus laolaltă un ghid de investiții pentru a arăta oamenilor valoarea ta.

Apoi descoperă pe măsură ce trece timpul care îți este strategia, unde dorești să fotografiezi, ce clienți vrei să ai și apoi începe să analizezi cum poți face asta – fă echipă cu alte branduri sau poate comunicarea prin social media ar putea fi soluția. Soluția va fi diferită la fiecare, dar trebuie să arunci o privire asupra modului în care poți avea cea mai mare influență pentru a ajunge la acești clienți țintă.

Articol realizat cu informații preluate de pe site-ul oficial al fotografei Lindsay Adler

Alți fotografi au mai citit și:

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *