(c) Terry Donnelly

Rapid și cu unghi larg: obiectivul Sony G 20mm f/1.8

Noul obiectiv Sony G de 20 mm la f/1,8 G este obiectivul cu distanță focală fixă, tip cadru întreg, cu unghiul cel mai larg din gama E-mount și oferă utilizatorilor o mai mare libertate de fotografiere a peisajelor uimitoare și a cerului înstelat, precum și de realizare a unor înregistrări video impresionante.

Patru dintre ambasadorii noștri prin imagini europeni au avut amabilitatea de a testa obiectivul înaintea anunțului de lansare și iată ce au avut de spus despre acesta.

Terry Donnelly

„Am testat obiectivul G FE de 20 mm la f/1,8 în mai multe situații cu aparatele mele Alpha 9 și Alpha 7R III și am descoperit că s-a comportat exact cum m-am așteptat: ușor și comod, cu rezultate extrem de clare!”

„Chiar și la f/22, marginile cadrului nu prezentau semne de atenuare și, în ciuda punctelor strălucitoare de lumină din această fotografie, nu am observat indicii de aberație cromatică sau de tip coma.”

Ilhan Eroglu

„În cazul fotografiei de peisaj, profunzimea câmpului vizual în lumină difuză este foarte importantă pentru mine. Am descoperit că, atunci când am păstrat o anumită distanță față de obiectul din fața mea, mijlocul și fundalul au rămas extrem de clare, chiar și la f/1,8. Astfel, am menținut valoarea ISO la un nivel minim și nu a fost necesar să folosesc expuneri lungi.”

Albert Dros

„În cele câteva zile în care am testat obiectivul, vremea nu a fost bună în orașul meu natal, Amsterdam, din păcate, pentru că speram să realizez imagini cu cerul înstelat. Am ieșit în câteva seri și, în ciuda ploii, am reușit să îl pun la încercare. Obiectivul s-a udat destul de tare, dar s-a comportat impecabil!”

Ole C. Salomonsen

„Multe din proiectele mele foto presupun fotografierea în întuneric a aurorei și a stelelor, astfel că îmi plac obiectivele rapide și cele cu distanță focală fixă. Un lucru pe care l-am observat de-a lungul anilor în care am testat obiective este faptul că obiectivele rapide în unghi larg au deseori probleme cu distorsiunile și cu efectul de vinietă, iar multe dintre acestea nu reușesc să mențină marginile clare atunci când centrul cadrului este în focalizare.”

„S-ar putea ca acesta să devină obiectivul meu preferat pentru aurore de acum înainte. M-a uimit pur și simplu.”

Alți fotografi au mai citit și:

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *