Fotografie de eveniment cu obiectivul foto EF 70-200mm f/2.8L IS II USM

Mi-am inceput cariera de fotograf de documentar in anul 2010. De atunci si pana acum, aproape toate imaginile pe care le puteti vedea pe siteul meu sunt realizate cu 3 obiective: 24 si 35 mm de la Canon si 28 mm de la Leica. In prima parte a anului 2010, in perioada de ‘training’, acoperind diverse evenimente sociale cu caracter de stire am folosit de cateva ori si teleobiectivul EF70-200mm f/2.8L IS USM. De atunci si pana acum o saptamana cand l-am vandut, l-am tinut degeaba intr-un sertar.
Tot in 2010, in timp ce ma aflam pentru prima data la festivalul de fotojurnalism Visa pour l’Image de la Perpignan, am cunoscut-o pe Sherri una dintre editoarele de fotografie de la FAO. Tin minte ca, dezamagit de ce reusisem sa fac acolo in ceea ce priveste promovarea muncii mele, imi schimbasem biletul de intoarcere acasa cu o zi mai repede decat planificasem initial. In chiar ultima zi, m-am dus dis-de-dimineata la Hotelul Pams cu speranta sa apuc sa vorbesc in sfarsit cu cineva.
S-a asezat langa mine si m-a intrebat daca sunt fotograf. I-am raspuns timid si mirat ca ma baga cineva in seama, ca sunt un fotograf incepator si mi-a cerut sa ii arat ceva facut de mine. Dupa ce a vazut ce lucrasem in primele sase luni mi-a spus tot ce trebuie sa fac si mai ales cum si inca din acel an mi-a nominalizat doua povesti la UNICEF POY.
Intalnirea cu ea mi-a influentat mult cariera, fapt pentru care ii voi ramane mereu recunoscator.
Din acest motiv, anul acesta cand m-a sunat sa ma roage sa acopar evenimentul FAO ce urma sa aiba loc la inceputul lunii aprilie in Bucuresti, nu am putut spune nu, desi nu imi doream sub nicio forma sa fac asa ceva.
Dupa cum va spuneam tocmai ce imi vandusem teleobiectivul asa ca am apelat la F64 pentru a testa varianta noua EF 70-200mm f/2.8L IS II USM.


Il urasc. Il urasc pentru ca mi-am adus aminte cat de greu este sa il cari dupa tine, mai ales cand te doare spatele asa cum ma doare pe mine.
Il iubesc insa si mai mult pentru ca nu poti acoperi un astfel de eveniment fara un astfel de obiectiv. De la primele cadre am ramas impresionat de viteza si precizia cu care realizeaza clarul, chiar si in conditii de iluminare scazuta. Nu a dat gres nici macar o singura data. Dar si mai important mi-a dat linistea necesara de a ma concentra pe subiect, stiind ca lentila ma va ajuta sa obtin ceea ce vreau.

Silentios si precis ca o sabie de samurai, EF 70-200mm f/2.8L IS II USM nu are cum sa lipseasca din trusa niciunui fotograf de evenimente, fie ca vorbim despre stiri, sport sau evenimente festive. Este vital atunci cand nu te poti apropia de subiect dar si cand portretul face parte din misiunea pe care trebuie sa o indeplinesti.
Alaturi de el am folosit, din trusa personala, un alt obiectiv pe care nu il utilizez niciodata si anume Canon EF 16-35mm f/2.8L II USM. Dar despre acesta poate cu o alta ocazie…
Credit fotografii: ©FAO/Mugur Varzariu
[products ids=65809131]

Alți fotografi au mai citit și:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 obiective SONY de buget

Descoperă alături de Cristi Kerekes nu mai puțin de 4 obiective Sony de buget, cu care poți trece la un nivel superior dacă încă folosești obiectivul kit. De la wide, la macro și zoom, suntem convinși că vei alege ce ți se potrivește!

7 accesorii ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară

În lumea fotografilor accesoriile sunt nelipsite din trusa foto, pentru a evita situații neplăcute și pentru a fi sigur ca vei fi pregătit oricând, oriunde și în orice condiții pentru a fotografia. Descoperă accesoriile ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară, menite să te ajute să sa surprinzi momente cât mai frumoase

Fotografia de primăvară
5 sfaturi și exemple

Pentru un fotograf, primăvara este anotimpul ideal pentru fotografia de peisaj sau de stradă. Lumina este contrastantă, umbrele sunt încă reci, dar soarele este cald și arzător. Află câteva sfaturi care să te pregătească pentru fotografii de primăvară wow!

Expunerea lungă în 11 pași, de la peisaj la fine-art

Află din acest articol cum să te bucuri de tot ceea ce are de oferit expunerea lungă, plus mici ajutoare când vine vorba de accesorii, filtre, compoziție, metodă de abordare și altele!

Pregătește-te pentru un
Paște fotogenic

Săptămâna aceasta mulți dintre noi încep unul dintre cele mai importante maratoane de gătit al anului pentru masa de Paște. Venim în ajutorul tău, să îți spunem cum să faci fotografii memorabile cu mâncarea de Paște.