Midnight Photography Challenge

Castiga lunar premii in valoare de 4.000 de lei cu Finlandia si PHOTO magazine.

Ne bucurăm să anunțăm cea mai mare competiție fotografică din România, realizată de Finlandia Explore Midnight și PHOTO Magazine.

Timp de 12 luni, pe 12 teme diferite, îți vei putea demonstra talentul prin înscrierea unei fotografii în fiecare lună.

 

Ce trebuie să știi:

• În fiecare lună, la începutul lunii, va fi anunțată tema nouă pe pagina de Facebook Finlandia Vodka România.

• Vei avea apoi la dispoziție 3 săptămâni pentru a-ți înscrie creația (care trebuie să se adapteze temei date și să aibă minim 225 mm x 285 mm @ 300 dpi.

Votarea fotografiilor se face prin comentarii, pe pagina de facebook Finlandia Vodka, timp de o săptămână după terminarea perioadei de înscriere (între 8-14 mai pentru luna aprilie).

• La finalul săptămânii de votare, comentatorii (40%) și juriul PHOTO magazine (60%) vor alege cei 3 câștigători. Câstigatorii vor fi anunțați pe pagina de facebook Finlandia Vodka (pentru prima etapă din concurs, anunțul va fi postat în data de 15 mai, iar în data de 16 mai se va anunța temă concursului din luna mai).

• Poți inscrie o singură fotografie în fiecare lună, niciodată aceeași fotografie de mai multe ori, pentru mai multe teme, așa că profită de oportunitatea pentru a-ți face cunoscut talentul.

• Tema lunii aprilie este “FINLANDIA VODKA in the Midnight Light”: Este îndrăzneață, cu o formă creată de un designer cu renume mondial, este înspirată din formele ghețarilor finlandezi și are tot dreptul să fie în centrul atenției celor care vor să își trăiască nopțile la maxim.

 

Pentru mai multe detalii, nu uita să citești regulamentul oficial.

Mai ai 10 zile să-ți înscrii fotografia pentru a câștiga premii lunare, în valoare de peste 11.000 euro. Te așteptăm să explorezi universul Finlandia, eclectic și misterios, să-ți înscrii creația, să-i lași pe toți să-ți admire talentul, iar apoi să-ți alegi premiile de la F64.

Ești pregătit pentru acest maraton fotografic?

 

Alți fotografi au mai citit și:

11 Comments

  • Vad ca sunt multe comentarii contra concursului ca trebuie sa cedam drepturile de autor…
    Sa fim seriosi, cate imagini de stock ar trebui vandute ca sa ai profit de 1000 de euro cat e un premiu (daca am inteles bine)… Plus, orice concurs castigat e un mare plus pentru un fotograf, mai ales in perioada asta de suprasaturatie de piata (supra-oferta) din partea atator "fotografi" noi. Mai ales ca la o adica poti castiga cu un still life care nu iti ia mai mult de o zi sa-l gandesti, sa strangi "piesele" si sa-l realizezi.
    Ce m-a deranjat pe mine e faza cu comentariile pe facebook, din moment ce sunt premii mai consistente ar trebui sa fie si o jurizare "adevarata".
    Bafta la concurs pentru cei care participa!

  • 10.4 Participantii sunt de accord ca toate drepturile de autor pentru imaginile incarcate pe pagina prezentului concurs sa fie transferate catre SC MTR PRESS SRL si BROWN FORMAN WORLDWIDE L.L.C. WILMINGTON, BUCHAREST BRANCH.
    Nu mi se pare corect!
    Fotografia iti apartine, le dai dreptul de a o folosi in campania lor, dar atat. Nu-ti transferi drepturile de autor! Niciun site nu face asa ceva, uitati-va pe photo.net, pbase etc.

  • eu zic sa ii spamam cu poze cu varza…nu cu finlandia decat daca e si asta praf…sa nu aiba la ce sa o foloseasca
    vor trebui sa aleaga castigatoare cea mai buna din acestea, dar nu o vor putea folosi

    • Nu este o idee rea 🙂
      Dar serios, chiar trebuie sa fie un produs Finlandia in poza?Ca eu nu am inteles.

  • Adevarat Bogdan, doar ca asa ai o sansa, prin concursuri de genu asta, sa te faci cunoscut. Asta mi se pare lucrul cel mai important la un concurs. Incearca sa vezi si partea cealalta a monedei, da, poate firma profita sa isi faca rost de poze pentru noua campanie cu doar 1000 euro (contravaloarea premiului de pe luna cu tema respectiva) dar si tu, sau cine castiga are parte de publicitate care face mult mai mult decat diferenta cu care ai fi fost platit direct de Finlandia pentru o campanie, care poate nici nu ajungea la tine daca nu erai unul dintre cei de top, foarte cunoscuti, care au deja un renume in domeniu.
    Eu personal vad aceste concursuri ca o posibila rampa de lansare si o ocazie de a vedea exact unde ma aflu din punct de vedere fotografic, si daca se incheie cu publicitate gratuita si 4000 lei in cont, si mai bine 🙂

  • Bine spus, Sebastian.

  • Eu am o intrebare: unde uploadam pozele? Ori nu am citit eu bine, ori nu scrie. Chiar nu imi dau seama. Help anyone? :-s

  • Din regulament:
    10.3 Prin inscrierea in concurs, participantii isi dau in mod automat acordul ca imaginile inscrise in Campanie sa fie folosite si publicate de Organizator si in alte materiale publicitare, fara niciun fel de plata aferenta.
    10.4 Participantii sunt de accord ca toate drepturile de autor pentru imaginile incarcate pe pagina prezentului concurs sa fie transferate catre SC MTR PRESS SRL si BROWN FORMAN WORLDWIDE L.L.C. WILMINGTON, BUCHAREST BRANCH.

  • Cred ca tema e mai putin importanta, conteaza cum o interpretezi tu. Unele din cele mai celebre fotografii din lume au ca tema lucruri banale.
    Pe de alta parte e mai ieftin sa lanseze un concurs decat sa angajeze un fotograf de renume, si au cateva mii de variante din care sa aleaga. E o practica tot mai des intalnita, pe de o parte e ok ca da o sansa tuturor, pe de alta parte e clar un mod de a economisi bani pentru diverse campanii publicitare. Daca te uiti mai atent o sa vezi sute de astfel de concursuri nu numai pe fotografie ci si pe grafica, design, webdesign si altele. Nu mi se pare o practica corect sincer, tot timpul am avut senzatia ca se profita de fotografi cu genul asta de concursuri, mai ales ca o sa gasiti cu litere mici scris ca orice poza inscri le cedezi drepturile de autor, indiferent ca esti sau nu castigator. Misto nu?

  • "FINLANDIA VODKA in the Midnight Light" asta nu poate fi o tema serioasa pt fotografie oameni buni, eu inteleg ca ei trebuie sa isi vanda spirtul dar de ce trebuie sa asociezi fotografia ca arta cu alcool pai maine vedem, si teme cum ar fi "Carnatii Plescoi si o raza de soare"

    • Am o intrebare, esti fotograf pasionat/amator sau profesionist (in sensul de a fi platit)? Pentru ca daca vine Finlandia la tine cu 10.000 euro sa le faci poze pentru urmatoarea campanie o sa spui nu? Fotografia de produs nu e arta? Sau arta e doar ceea ce e perceput ca arta in sensul conservator? Un peisaj frumos facut la shutter speed incet si procesat putin? Da, si Carnatii de Plescoi cu o raza de soare pot fi considerati arta de catre unii. Nu te obliga nimeni sa te inscrii in concuns. Il poti lua ca atare sau ignora 🙂
      Si apropo, fotografia comerciala e o mare parte a fotografiei, si a concursurilor foto. Daca tu preferi sa fi un "artist" muritor de foame decat sa te adaptezi, good luck with that.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 obiective SONY de buget

Descoperă alături de Cristi Kerekes nu mai puțin de 4 obiective Sony de buget, cu care poți trece la un nivel superior dacă încă folosești obiectivul kit. De la wide, la macro și zoom, suntem convinși că vei alege ce ți se potrivește!

7 accesorii ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară

În lumea fotografilor accesoriile sunt nelipsite din trusa foto, pentru a evita situații neplăcute și pentru a fi sigur ca vei fi pregătit oricând, oriunde și în orice condiții pentru a fotografia. Descoperă accesoriile ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară, menite să te ajute să sa surprinzi momente cât mai frumoase

Fotografia de primăvară
5 sfaturi și exemple

Pentru un fotograf, primăvara este anotimpul ideal pentru fotografia de peisaj sau de stradă. Lumina este contrastantă, umbrele sunt încă reci, dar soarele este cald și arzător. Află câteva sfaturi care să te pregătească pentru fotografii de primăvară wow!

Expunerea lungă în 11 pași, de la peisaj la fine-art

Află din acest articol cum să te bucuri de tot ceea ce are de oferit expunerea lungă, plus mici ajutoare când vine vorba de accesorii, filtre, compoziție, metodă de abordare și altele!

Pregătește-te pentru un
Paște fotogenic

Săptămâna aceasta mulți dintre noi încep unul dintre cele mai importante maratoane de gătit al anului pentru masa de Paște. Venim în ajutorul tău, să îți spunem cum să faci fotografii memorabile cu mâncarea de Paște.