Instagram Story – sfaturi utile pentru a-ți crește vizibilitatea

Postat de: F64 F64

Cristi Kerekes a publicat un clip cu sfaturi pentru Story-urile de pe Instagram. Sfaturi utile care te vor ajuta să-ți faci story-urile de pe această rețea de socializare mult mai vizibile, fapt care te va expune mai mult, aducându-ți mai multe like-uri și mai mulți followeri fotografiilor tale. Drept urmare, ne-am gândit să facem să facem un articol inspirat din clipul lui care cu siguranța îți va fi de folos.

Acestea fiind spuse, hai să descoperim sfaturile mai jos:

#1 Durata story-ului de pe Instagram este importantă

Bănuim că deja știi că atunci când postezi o fotografie pe Story, va ține cam 6-7 secunde, iar dacă ai doar text în acel story, uneori tinde să dispară cam repede, nu-i așa? Adică, sigur că poți să pui pauză dacă atingi ecranul, dar există și o altă modalitate de a-ți face story-ul mai lung, în așa fel încât să țină cam 15 secunde. Soluția este să îți descarci o aplicație care să-ți înregistreze ecranul.

Unele telefoane deja au așa ceva integrat, precum iPhone-ul, însă și pe Android poți găsi cu ușurință o aplicație potrivită.

Ceea ce trebuie făcut odată ce ți-ai descărcat aplicația de înregistrare a ecranului este să deschzi galeria de imagini și să alegi fotografia dorită pentru Story. Apoi îi poți da zoom până când îți acoperă tot ecranul (sau să o lași așa dacă deja este încadrată corespunzător, depinde de preferințele fiecăruia), urmând să pornești după aplicația de înregistrare. Numeri în minte cam 10 sau 15 secunde și miști încet cu degetul fotografia, în așa fel încât să nu fie o înregistrare complet statică (un motiv pentru care recomandăm zoom-ul pe foto, însă desigur că dacă ție-ți vin alte idei mai creative sunt binevenite) și să arăți și părțile din fotografie care sunt ascunse de zoom. După ce timpul a trecut, oprești înregistrarea.

Următorul pas este acela de a intra în galerie pentru a edita clip-ul, pentru a scoate momentele în care pornești și oprești aplicația. După ce salvezi noua versiune deschzi Instagram-ul pentru a crea un nou Story.

Faptul că ții utilizatorul mai multe secunde pe un Story va crește probabilitatea ca acesta să te urmărească mai mult, să-ți aducă mai multe vizite pe profil și mai mulți followeri.

#2 Folosește locația în Story

Să revenim puțin la sfatul #1: în același story, poți integra și locația.

Atunci când oamenii caută o locație specifică te vor găsi și pe tine, lucru care, din nou, îți poate aduce mai multă vizibilitate, iar asta este cu atât mai important dacă ai un business sau un link în bio. Spre exemplu, dacă ai un magazin, oamenii care trec prin zona respectivă, vor ști unde să te găsească, iar acest lucru îți poate crește vânzările.