Castigatorii concusului Sigma
In august 2012, SIGMA a trecut printr-un proces de rebranding devenind din SIGMA Corporation, SIGMA Global Vision. Acest lucru se traduce printr-o repozitionare a companiei vizavi de evolutia din punct de vedere tehnologic, care este pe un trend ascendant, punand accent in acelasi timp pe maiestria pe care japonezii o adauga in toate procesele de creatie.
Pilonii principali pe care se concentreaza rebrandigul SIGMA Global Vision sunt: design, precizie in procesul de fabricare si calibrare.
Odata cu repozitionarea companiei, SIGMA si-a reorganizat si gama de obiective:
-
Contemporary. Obiective generale pentru zoom-uri
-
Art. Obiective fixe pentru fidelitatea campului de profunzime
-
Sports. Obiective dedicate fotografiei de actiune
5 motive pentru a alege SIGMA
-
Montura aliaj cupru si zinc de calitate si rezistenta superioara. SIGMA este singurul producator care foloseste acest tip de material.
-
Made in Japan 100% (control de calitate excelent)
-
Peste 50 de ani de experienta pornind de la o pasiune a unei familii pentru arta fotografiei
-
Parasolar inclus
Astfel, intr-o lume industrializata, SIGMA se bazeaza pe interesul, pe apropierea catre client.
Cu ocazia rebrandingului, F64 a organizat in perioada 10-31 Octombrie un concurs, prin tragere la sorti, iar persoanele care au cumparat un produs SIGMA au intrat automat in tombola.
In data de 5 Noiembrie s-au extras cei 3 castigatori, care au castigat cate un voucher de 500 de lei, folosit pentru a achizitiona produse SIGMA din magazinul F64 sau online, de pe www.f64.ro.
Castigatorii sunt:
Radu Lancranjan
Radu Zaciu
Ioan- Flaviu Gheorghita
Castigatorii au fost anuntati si pe pagina oficiala de Facebook a F64.
Felicitari castigatorilor!