De ce o strategie de transmisie în direct este o necesitate pentru marketing
F64
- 3minutes read
Transmiterea în direct în marketing nu mai este o noutate – videoclipurile live schimbă modul în care brandurile interacționează cu publicul lor. O strategie în privința videoclipurilor live implică spectatorii în moduri imediate și autentice în care alte formate de social media nu pot. Iar marketerii sunt atenți, 28% investind mai mult în streaminguri live.
Clienții se așteaptă la aceste videoclipuri la fiecare pas al procesului de examinare. Pentru a răspunde acestei cereri în creștere, brandurile experimentate găsesc noi modalități de a utiliza instrumente precum Vimeo, LinkedIn Live, Facebook Live etc.
Live Streaming – Prezent și viitor
- 91 de milioane de abonați vor utiliza transmisia în direct până în 2024
- Față de anul trecut, sunt cu 47% mai multe transmisii live
- Transmiterea în direct a înregistrat 1,1 miliarde de ore în 2019
- 80% din public ar prefera să urmărească videoclipuri live decât să citească un articol de blog
- 82% preferă videoclipuri live de la un brand în detrimentul postărilor sociale
- 62% dintre consumatori sunt mai susceptibili să aibă o percepție negativă asupra unui brand care publică videoclipuri de proastă calitate
- Videoclipurile dintr-un landing page pot crește conversia cu 80% sau mai mult
- După vizionarea unui videoclip, 64% dintre utilizatori au mai multe șanse să cumpere un produs online
Livestreaming-ul de a transforma evenimente de sute de persoane în milioane de spectatori, de a conecta birouri globale și de a ajunge la audiențe de o scară inedită pentru lansări de produse și alte astfel de prezentări.