De ce o strategie de transmisie în direct este o necesitate pentru marketing

Transmiterea în direct în marketing nu mai este o noutate – videoclipurile live schimbă modul în care brandurile interacționează cu publicul lor. O strategie în privința videoclipurilor live implică spectatorii în moduri imediate și autentice în care alte formate de social media nu pot. Iar marketerii sunt atenți, 28% investind mai mult în streaminguri live.

Clienții se așteaptă la aceste videoclipuri la fiecare pas al procesului de examinare. Pentru a răspunde acestei cereri în creștere, brandurile experimentate găsesc noi modalități de a utiliza instrumente precum Vimeo, LinkedIn Live, Facebook Live etc.

Live Streaming – Prezent și viitor

  • 91 de milioane de abonați vor utiliza transmisia în direct până în 2024
  • Față de anul trecut, sunt cu 47% mai multe transmisii live
  • Transmiterea în direct a înregistrat 1,1 miliarde de ore în 2019
  • 80% din public ar prefera să urmărească videoclipuri live decât să citească un articol de blog
  • 82% preferă videoclipuri live de la un brand în detrimentul postărilor sociale
  • 62% dintre consumatori sunt mai susceptibili să aibă o percepție negativă asupra unui brand care publică videoclipuri de proastă calitate
  • Videoclipurile dintr-un landing page pot crește conversia cu 80% sau mai mult
  • După vizionarea unui videoclip, 64% dintre utilizatori au mai multe șanse să cumpere un produs online

Livestreaming-ul de a transforma evenimente de sute de persoane în milioane de spectatori, de a conecta birouri globale și de a ajunge la audiențe de o scară inedită pentru lansări de produse și alte astfel de prezentări.

Există mai multe opțiuni de transmisie live decât oricând. Sunteți gata să explorați o strategie de livestreaming pentru marketingul video? La F64.ro avem o mulțime de echipamente de calitate dedicate livestreaming-ului, de la camere și obiective la lumini și accesorii.

Alți fotografi au mai citit și:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *