58 de întrebări frecvente despre comenzile și serviciile F64
Tu ai întrebat, F64 îți răspunde! Cu ajutorul colegilor de la chat, din call center și din magazin, am alcătuit o listă a celor mai des întâlnite întrebări atunci când vine vorba de comenzile și serviciile F64, iar în cele ce urmează, ți le prezentăm și ție.
Curios cam în cât timp primești comanda, cât costă transportul, dacă poți rezerva un produs și pentru cât timp, cum poți cumpăra în rate, care este adresa de la service, cum poți printa la F64 sau lăsa produse în consignație? La toate acestea și la multe alte întrebări vei găsi răspunsul mai jos, în lista de FAQ (întrebări puse frecvent).
Întrebări frecvente despre comenzile de la F64
#1 În cât timp îmi ajunge comanda?
Comenzile F64 sunt expediate în termen de 24-48h. Fac excepție perioadele de Black Friday și cele în care sunt condiții meteorologice nefavorabile. În aceste perioade, termenul de maximum 48 ore poate fi depășit.
#2 Pot primi produsul comandat în aceeași zi?
Serviciul de livrare în aceeași zi este disponibil doar pentru comenzile cu livrare în București. Pentru a putea folosi metoda de livrare în aceeași zi este necesar să plasezi comanda până în ora 13:00.
#3 Cât costă transportul?
Comenzile care depășesc valoarea de 300 de lei, beneficiază de transport gratuit.
Pentru comenzile cu valoarea totală sub 300 de lei, taxa de transport este de 14.99 lei.
#4 Cum și în cât timp pot returna un produs?
Poți returna un produs în termen de 30 de zile din momentul achiziției. În vederea returnării produsului aferent, trebuie să completezi o cerere RMA din contul tău de client.
#5 Am returnat un produs, după cât timp îmi primesc banii?
Termenul maxim de soluționare este de 14 zile din momentul recepției produsului.
#6 Pentru cât timp pot rezerva un produs?
Un produs poate fi rezervat 48 de ore. Clienții Silver și Gold pot beneficia, la cerere, de o rezervare de până la 4 zile, exceptând produsele second-hand.
#7 Pot beneficia de Tax Free?
Pentru a beneficia de serviciul de TAX Free trebuie să îndeplinești condițiile legale, prezentate aici.
#8 Care este valoarea minimă ce trebuie să apară pe factura pentru a beneficia de TAX FREE?
Suma minimă pentru a beneficia de TAX Free este de 175 Euro.
#9 Pot beneficia de TAX FREE pentru produsele achiziționate din consignație?
Produsele din consignație nu au TVA, motiv pentru care nu pot beneficia de Tax Free.
#10 Cum pot corecta adresa de livrare sau datele de facturare?
În vederea modificării datelor de factuare/livrare te rugăm să ne contactezi telefonic la numarul 021-2700050, prin serviciul LiveChat sau pe e-mail, la info@f64studio.ro.
În funcție de starea de procesare a comenzii, este posibil ca unele modificări să nu poată fi operate.
#11 Ce este cuponul cadou și cum îl pot folosi?
Cuponul cadou reprezintă cea mai simpla metodă de a face un cadou unui împătimit al fotografiei!
Extrem de simplu de folosit, poate fi valorificat atât la comenzile online, folosind codul unic, cât și direct în showroom-ul nostru, prezentându-l agentului F64 în momentul achiziției. Toate informațiile despre cupoanele cadou se pot regăsi aici.
#12 Ce sunt punctele de fidelitate?
Punctele de fidelitate sunt oferite bonus clienților F64 la fiecare produs achiziționat, ca modalitate de recompensare a fidelității lor.
Pot exista însă campanii, cum sunt și cele de Black Friday, în care acest bonus nu va fi oferit, de aceea recomandăm întotdeauna citirea regulamentelor generale.
Toate informațiile aferente punctelor de fidelitate se regăsesc aici.
#13 Care este adresa magazinului?
Magazinul F64 se află în București, pe Bd. Unirii nr. 45, Sector 3.
#14 Care este adresa service-ului?
Service-ul poate fi găsit tot în magazin, la aceeași adresă din Bd. Unirii nr. 45, Sector 3, București.
#15 Cum pot cumpăra în rate?
Pentru a putea achiziționa în rate este nevoie să deții un card de credit de la o bancă parteneră. Poti regăsi toate informațiile despre plata în rate folosind următorul link.
#16 În cât timp ajunge o precomandă?
Timpul de livrare variază de la produs la produs și este necesară o interogare a furnizorului pentru a determina un termen de livrare estimativ. În acest sens, te rugam să ne contactezi direct cu solicitarea, la telefon 021-2700050, prin LiveChat sau la adresa de email info@f64studio.ro.
#17 Pot primi coletul și în altă țară?
Există posibilitatea de a efectua livrări în afara țării, însă există anumite limitări în funcție de produsul dorit și de locație.
În vederea obținerii unui termen de livrare concret și al unui preț de expediere, te rugăm să ne transmiți următoarele date: adresa de livrare, produsul dorit, datele de facturare.
#18 Doresc un produs pe care nu îl regăsesc în oferta F64. Se poate aduce special?
Există posibilitatea să aducem produse ce nu se află în oferta F64. Te rugăm să ne comunici denumirea produsului și orice alte informații deții, astfel încât să putem verifica disponibilitatea la furnizor.
#19 Nu am primit un produs! Cum procedez?
Contactează-ne de urgență la 021-2700050, prin LiveChat sau la info@f64studio.ro.
#20 Nu reușesc să finalizez o comandă, cum procedez?
Îți stăm la dispoziție la 021-2700050, prin LiveChat sau la info@f64studio.ro.
#21 Doresc să plătesc în rate, dar nu dispun de întreaga sumă. Ce pot face?
Există posibilitatea să achiți folosind mai multe carduri sau chiar și cu diferența rămasă în numerar. Pentru a te putea ajuta, te rugăm să îți înscrii comanda și să notezi solicitarea în secțiunea „observații”. Vei fi contactat în cel mai scurt timp pentru finalizarea plății.
#22 Cum îmi pot actualiza datele contului de client?
Pentru a putea actualiza datele contului trebuie să accesezi secțiunea “Editare Profil” din meniul de client.
#23 Pentru un curs cumpărat de la F64, pot face factura pe firmă?
Desigur, există posibilitatea de facturare pe firma a cursurilor.
#24 Sunt persoană fizică! Pot achita numerar mai mult de 10000 lei?
Conform legislatiei în vigoare, limita pentru plata în numerar pentru persoanele fizice este de 5000 lei la comenzile cu livrare prin curier și 10000 lei pentru comenzile cu ridicare din magazin.
#25 Cum pot achita o comandă online parțial numerar și card?
Înscrie comanda pentru produsul dorit și notează la secțiunea observații intenția de a achitat din surse multiple, și vom reveni noi către tine cu suport pentru această operațiune.
#26 Putem cumpara prin SEAP?
F64 este înregistrată pe SEAP cu denumirea “F 64”, fără ghilimele. În situația în care dorește postarea anumitor produse pe SEAP, te rugăm să ne contactezi.
#27 Pot achita cu cardul la curier?
Din păcate, la curier este permisă plata doar în numerar.
#28 Nu am primit factura. Cum procedez?
Factura comenzii tale poate fi descărcată din contul de client, la secțiunea Istoric comenzi.
#29 Cum știu când îmi va fi livrată o comandă?
Pentru comenzile cu livrare prin curier, vei primi un SMS cu numărul de AWB al coletului în ziua în care produsele sunt preluate de curier.
#30 În ce orașe aveți magazine?
Momentan, showroom-ul nostru se află doar în Bucuresti ( Bd. Unirii nr. 45, sector 3)
#31 Care este programul magazinului?
În mod normal, programul magazinului este L-V : 09-21, S: 09- 19, iar duminică magazinul este închis.
Pentru perioadele de sărbători sau pentru campanii speciale, cum sunt cele de Black Friday Pro sau Black Friday, anunțăm întotdeauna pe site, blog și social media modificările efectuate programului.
Întrebări frecvente despre asigurarea echipamentelor foto-video
#32 Cum pot asigura un aparat foto sau un obiectiv?
Poți opta pentru Asigurarea Bulletproof în momentul achiziționării produsului sau în termen de 30 de zile de la acea dată.
Informațiile complete despre Asigurarea Bulletproof le găsești aici.
#33 Am cumpărat aparatul foto fără asigurare. Pot beneficia ulterior de aceasta?
Poți opta pentru Asigurarea BulletProof în termen de 30 de zile din momentul achiziției aparatului foto sau a obiectivului.
#34 Dacă nu sunt român, pot face asigurare?
Pot beneficia de asigurarea BulletProof persoanele care locuiesc sau au domiciliul în România.
#35 În cât timp se schimbă aparatul pe asigurare dacă a fost avariat total sau furat?
Termenul maxim de solutionare este de 90 de zile.
Întrebări frecvente despre garanție și service
#36 Unde găsesc cererea RMA?
Pentru a completa cererea RMA este necesar să fii logat în contul tău de client și să deschizi opțiunea din meniul “Bun venit!”.
#37 Nu am primit certificatul de garanție, ce trebuie să fac pentru a-l obține?
Pentru produsele distribuite de F64, certificatul de garanție se regăsește în contul tău de client, la secțiunea Istoric comenzi, de unde poate fi și descărcat, dacă ai nevoie de el fizic.
Pentru celelalte produse, te rugăm să ne contactezi la info@f64studio.ro.
#38 Produsele resigilate beneficiază de garanție?
Produsele resigilate beneficiază de aceeași garanție ca și produsele noi. Perioada de garanție este menționată în site pe pagina produsului în cauză.
#39 Produsul primit are defecte din fabricație (neconform). Ce trebuie să fac?
În această situație te rugăm să completezi o cerere RMA din contul tău de client, în vederea înlocuirii acestuia. Este important ca neconformitatea unui produs să fie semnalată în termen de 48 de ore de la data primirii acestuia.
#40 Ce se întamplă dacă găsesc o zgârietură pe obiectiv după ce l-am cumparat? Se poate schimba?
În situația în care produsul nou achiziționat prezintă orice neconformitate tehnică sau estetică, poți solicita înlocuirea acestuia. Este important ca neconformitatea să fie sesizată în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
#41 Care este programul service-ului?
Programul service-ului este L-V: 09-21 S: 09- 19.
Întrebări frecvente despre serviciul de Printing F64
#42 Cum pot printa fotografii la F64?
Poți încărca fotografiile tale direct în aplicația de print de pe site-ul F64, unde ai posibilitatea să personalizezi opțiunile: http://print.f64.ro/.
Există și posibilitatea să vii direct cu imaginile tale, pe un suport de memorie, în Showroom-ul F64.
#43 Realizați fotografii tip (buletin, pasaport)?
Da, F64 oferă acest serviciu, în cadrul departamentului Printing. Dacă optezi pentru fotografierea în magazin, costul o să fie de 20 de lei pentru 8 fotografii.
De asemenea poți veni cu pozele tale direct în magazin iar imprimarea acestora va fi 5 lei pentru 8 fotografii.
Întrebări frecvente despre serviciul consignație și buy-back
#44 Cum pot depune un produs în consignație?
Te așteptăm la Showroom-ul nostru din Bd. Unirii nr. 45 cu echipamentul pe care vrei să-l vinzi. Noi îl evaluăm și stabilim împreună un preț de vânzare.
Dacă nu poți ajunge personal cu produsul, îl poți trimite prin curier, la aceeași adresă menționată mai sus. Noi îl evaluăm și stabilim prețul de vânzare.
#45 Cum pot înlocui echipamentul foto-video folosit? Oferiți opțiunea de buy-back?
Te așteptăm la showroom-ul nostru din Bd. Unirii nr. 45 cu echipamentul pe care vrei să-l vinzi, iar noi îl evaluăm și stabilim împreună un preț care va reprezenta reducerea pentru noul produs.
Dacă nu poți ajunge personal cu produsul, îl poți trimite prin curier la adresa showroom-ului nostru din București, Bd. Unirii nr. 45. Vom evalua produsul și îți comunicăm reducerea pe care o putem oferi pentru noul produs.
Detalii complete aici: http://www.f64.ro/pages/upgrade_echipament_foto.html.
Întrebări frecvente despre închirierea echipamentelor foto-video
#46 Se poate închiria echipament foto-video de la F64?
Serviciul de închiere F64 este disponibil clienților din categoriile Silver și Gold. Informații complete poți găsi aici.
#47 Produsele închiriate pot fi facturate pe firmă?
Există posibilitatea de facturare pe firmă a produselor închiriate.
#48 Cât timp pot închiria un produs?
Poți închiria produsele pentru o perioadă maximă de 30 de zile. Pentru rezervarea produselor pe o perioadă mai mare, te rugăm să treci la rubrica observații perioada în care dorești să închiriezi. Pentru detalii suplimentare ne poți contacta pe email la inchirieri@f64studio.ro.
#49 Câte produse pot închiria?
Limita de închiriere este de 2 produse cu valoare mare (preț de vânzare peste 1000 de lei). Pentru a închiria mai multe produse te rugăm să ne contactezi pe mail la inchirieri@f64studio.ro.
Întrebări frecvente despre fidelizare, afiliere și colaborări
#50 Ce este programul de fidelizare?
Programul de fidelizare este o modalitate de a răsplăti clienții fideli, prin prețuri speciale, rezervare extinsă, servicii dedicate etc. Toate informatiile legate de programul de fidelizare pot fi regăsite aici.
#51 Cum pot primi puncte bonus?
Punctele de fidelitate sunt alocate automat către tine, pentru toate comenzile ce conțin produse eligibile. Pentru comenzile achitate prin ramburs la curier, activarea punctelor se face în termen de 7-14 zile.
#52 Cum pot folosi punctele bonus?
Le poți folosi direct în momentul plasării comenzii din site-ul F64. Pentru a putea folosi punctele de fidelitate este necesar ca valoarea totală a comenzii să fie mai mare de 50 de lei.
#53 Pot să transform punctele bonus în bani?
Nu există posibilitatea transformării punctelor în bani.
#54 Care este perioada de valabilitate a unui cupon cadou?
Cupoanele cadou sunt valabile 6 luni din momentul achiziției.
#55 Cum pot prelungi valabilitatea unui cupon cadou?
Din păcate, nu există posibilitatea prelungirii cupoanelor cadou.
#56 Cum pot deveni afiliat?
Pentru a deveni afiliat F64, urmează pașii prezentați aici: http://www.f64.ro/pages/program_afiliere.html.
#57 Sunt interesat de o colaborare cu F64, cum procedez?
Te rugăm să trimiți solicitarea în scris către adresa de email colaborari@f64studio.ro.
#58 Cum mă pot abona/dezabona de la Newsletter?
Pentru a te putea abona la newsletter trebuie să accesezi secțiunea Newsletter în site-ul F64 și să completezi o adresa de email validă.
Pentru dezabonare poți folosi link-ul aferente dezabonării ce se regăsește în toate Newsletterele F64.
Dacă ești interesat să primești pe email tutoriale, știri și noutăți din comunitatea foto-video sau recomandări de evenimente și cărți, ai face bine să te abonezi și la newsletter-ul de content F64, pe care îl trimitem în fiecare zi de luni. Pentru a te abona, intră pe blogul F64 și completează datele tale de înscriere în secțiunea dedicată (pe pagina principală a blogului, în mijloc dreapta).
Întrebarea ta nu se regăsește aici? Lasă-ne un comentariu și revenim cu răspunsul.
3 Comments
Mai sus de client gold se poate ajunge, si ce trebuie sa faci ca sa ajungi mai sus
Cum pot anula o comanda?
Dupa ce cumpar un produs de pe site ul vostru voi dispune de o reducere pentru urmatorul produs achizitionat?Si daca da,cat e minimul?Va multumesc