Serviciul de închirieri F64 s-a mutat în casă nouă!
De ce să închiriezi un echipament de la F64?
- Ai posibilitatea de a testa în detaliu cele mai noi echipamente din domeniu, la preturi accesibile
- Nu faci rabat la calitate pentru situațiile în care ai nevoie de un echipament doar pentru o perioada scurtă sau pentru evenimente punctuale
- Dacă încă nu te-ai decis că echipamentul dorit este cel potrivit pentru tine, închiriindu-l ai posibilitatea de a-l testa pe indelete înainte de a lua decizia finală
- Gama de produse de închiriere cuprinde aproximativ 250 de produse unice și este în continuă schimbare (lichidăm produsele vechi, aducem produse noi în portofoliu)
- Periodic avem promoții speciale (reduceri pentru anumite perioade, lansări de produse noi etc.)
Cine poate beneficia de serviciul de închirieri F64?
În acest moment, serviciul de închirieri este disponibil doar pentru clienții fideli ai F64 (clientii Gold și Silver). Închirierea poate fi facută doar de către titularul de cont, prin prezentarea acestuia la magazinul F64 din București, Bd. Unirii, Nr. 45. Regulamentul complet pentru programul de fidelizare F64 îl poți accesa aici.
Întrebări frecvente legate de serviciul de închiriere
Pot să rezerv produsele pe o perioadă mai mare de timp?
Dacă perioada de rezervare nu depășeste 30 zile, rezervarea se poate face direct din site utilizând calendarul special. Dacă dorești să închiriezi pe o perioadă mai mare de 30 zile sau vrei să beneficiezi de o ofertă personalizata te rugăm să ne trimiți un e-mail la inchirieri@f64studio.ro.
Câte produse pot închiria simultan?
Nu există o limită de produse care pot fi închiriate în aceeași perioadă dar fiecare rezervare este verificată și în funcție de anumite criterii (istoric client, valoare produse etc) îți putem refuza cererea sau putem modifica numărul de produse.
Cum se calculează perioada de închiriere?
Perioada de închiriere se calculează în intervale de o zi de începutul zilei în care produsele au fost ridicate 09:00 cu retur a doua zi până la 20:00 de Luni-Vineri sau 18:00 în ziua de Sâmbătă.
Ex: În cazul unei închirieri de 2 zile în care produsele sunt ridicate Luni, returul produselor trebuie făcut până la ora 20:00 în ziua de de Miercuri.
Pot returna o comandă mai devreme?
Comenzile pot fi returnate mai devreme de termenul stabilit inițial. Suma corespunzătoare zilelor neutilizate îți va fi returnată.
Pot extinde perioada de închiriere?
Perioada de închiriere poate fi extinsă atâta timp cât produsul este disponibil pentru perioada dorită (nu există deja o altă rezervare). Intenția de extindere a închirierii trebuie comunicată în scris cu cel puțin 24h înainte.
Dacă perioada de închiriere depășește 3 zile, este nevoie să vii la noi pentru a întocmi un nou contract.
Ce se întâmplă dacă deteriorizez echipamentul?
Sunt acceptate elementele normale de uzură (zgârieturi minore, vopsea sarită), care nu afectează funcționarea optimă a produsului. În cazul avariilor majore vei fi nevoit să achiți cheltuielile de reparație în baza facturii primite de la service-ul autorizat.
În cazurile in care echipamentul nu se poate repara, vei achita prețul unui echipament aflat în aceeași stare de uzură. Orice caz de avariere trebuie comunicat către F64 imediat ce acesta s-a produs.
Urmărește platforma pentru închirieri F64 și descoperă ce oferte noi îți pregătim!
În perioada 16-23 octombrie, beneficiezi de 15% reducere la orice comandă de închiriere!