Sigma anunță o nouă identitate vizuală

Pe 24 februarie 2025, Sigma Corporation, sub conducerea CEO-ului Kazuto Yamaki, va lansa o nouă identitate vizuală pentru produsele și brandul său.


De la înființarea Sigma în 1961, am inovat constant și am ridicat standardele inginerești în domeniul opticii, având un respect profund pentru modul în care fotografii și cineaștii interacționează creativ cu lumea. Noua noastră identitate vizuală reafirmă filozofia noastră esențială de producție și exprimă dorința de a oferi clienților produse și servicii remarcabile.

Modul în care camerele și fotografia se integrează în viața noastră evoluează continuu, pe măsură ce industria traversează transformări constante și inovații semnificative. Totuși, dorința fundamentală a fotografiei – aceea de a surprinde și împărtăși momente – rămâne neschimbată. Noua noastră identitate vizuală subliniază angajamentul nostru neclintit de a susține această aspirație prin excelență în măiestrie și creativitate.

Marcă și simbol

Principalele schimbări din identitatea vizuală Sigma se concentrează pe siglă și simbol.

Noul simbol, o versiune modernizată a celui original, utilizat încă de la fondarea Sigma, se bazează pe litera grecească Σ (sigma). Acesta reprezintă atât numele companiei, cât și filosofia noastră de producție: fiecare produs este rezultatul tehnologiei, experienței, pasiunii și expertizei combinate ale tuturor celor implicați în realizarea sa.

Această nouă identitate vizuală va fi implementată treptat pe toate produsele Sigma, pe site-ul oficial, în comunicările pe rețelele sociale și pe ambalajele produselor.

Sigma își desfășoară întreaga producție în Japonia, în fabrica din Aizu, iar lanțul nostru de aprovizionare este concentrat în regiunea Tohoku. Acest angajament față de producția locală a permis atingerea unui nivel unic de măiestrie, cunoștințe și tehnologie, elemente definitorii pentru produsele noastre de astăzi.

În comunicările viitoare, vom evidenția și mai mult originea calității noastre excepționale: “Fabricat în Aizu, Japonia“.

Alți fotografi au mai citit și:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 obiective SONY de buget

Descoperă alături de Cristi Kerekes nu mai puțin de 4 obiective Sony de buget, cu care poți trece la un nivel superior dacă încă folosești obiectivul kit. De la wide, la macro și zoom, suntem convinși că vei alege ce ți se potrivește!

7 accesorii ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară

În lumea fotografilor accesoriile sunt nelipsite din trusa foto, pentru a evita situații neplăcute și pentru a fi sigur ca vei fi pregătit oricând, oriunde și în orice condiții pentru a fotografia. Descoperă accesoriile ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară, menite să te ajute să sa surprinzi momente cât mai frumoase

Fotografia de primăvară
5 sfaturi și exemple

Pentru un fotograf, primăvara este anotimpul ideal pentru fotografia de peisaj sau de stradă. Lumina este contrastantă, umbrele sunt încă reci, dar soarele este cald și arzător. Află câteva sfaturi care să te pregătească pentru fotografii de primăvară wow!

Expunerea lungă în 11 pași, de la peisaj la fine-art

Află din acest articol cum să te bucuri de tot ceea ce are de oferit expunerea lungă, plus mici ajutoare când vine vorba de accesorii, filtre, compoziție, metodă de abordare și altele!

Pregătește-te pentru un
Paște fotogenic

Săptămâna aceasta mulți dintre noi încep unul dintre cele mai importante maratoane de gătit al anului pentru masa de Paște. Venim în ajutorul tău, să îți spunem cum să faci fotografii memorabile cu mâncarea de Paște.