Mai mult decât un curs de vlogging…
În zilele noastre puțini concep o afacere de succes strict în offline, fiindcă totul se întâmplă în mișcare. Tocmai de aceea, este din ce în ce mai important ca firmele, fie ele mari sau la început de drum, să își creeze o identitate în mediul online, o identitate care să aducă ceva special care să atragă potențialii cumpărători. Imaginea brandului se construiește de multe ori prin conținut, iar dacă în anii precedenți existența blogurilor era soluția ideală pentru a ajunge la publicul țintă, nu se poate spune același lucru și în prezent. Utilizatorii sunt din ce în ce mai atrași de conținutul video, iar platformele de socializare ajută la formarea obiceiului de a lua informațiile din clipuri, în defavoarea textului.
Tocmai în acest context vine cursul de vlogging al lui Gabriel Barna. Un curs care nu te învață cum să ții în mână o cameră și cum să vorbești în fața a mii de useri, ci cum să îți găsești vocea în marea de producători de conținut. Să găsești motivul pentru care oamenii ar vrea să se oprească din scroll ca să te urmărească și asta e mult mai greu decât pare.
Gabriel Barna nu crede în rețeta unică pentru succes, tocmai de aceea, cursul acesta este mai degrabă un workshop de antreprenoriat prin care ajungi să îți pui întrebările potrivite ca să descoperi ce te face unic, ce poți aduce nou în piață și care este motivația ta. Sunt lucruri banale, dar deodată te vezi în fața unei coli albe și nu știi să răspunzi unui simplu ”de ce”, fiindcă niciodată nu ți-ai pus întrebările potrivite și nu ai săpat suficient de adânc în tine.
Pe lângă discuțiile cu fiecare participant, Gabriel Barna ajută, tot la nivel individual, să descoperi ce tip de echipament se potrivește nevoilor tale, astfel că experiența acestui curs este unică și diferită de la cursant la cursant. Îți oferă mai multe variante de echipament și te întreabă care este bugetul tău, fiindcă este foarte important să te raportezi la ceea ce poți oferi. Această consultanță personalizată este, de asemenea, ceva aparte pe care nu foarte multe cursuri o au.
Pornind de la premisa că participanții au deja o afacere sau vor să creeze una, fie ea strict pe video sau nu, mediul de învățare este foarte interesant și provocator. Fiecare cursant aduce cu sine provocările personale, iar structura cursului este făcută astfel încât participanții aduc un aport foarte mare. Fiecare interacționează, discută, dezbate pe tema propusă și asta face ca fiecare curs să fie unic. Discutând, ajungi să te gândești și la alte aspecte sau să îți dai seama că te poți dezvolta și în altă direcție pe care nu o văzusei anterior.
La finalul unei zile intense în care descoperi ce poți face ca să creezi o strategie de conținut, o cale de a realiza ceea ce ți-ai propus și te încarci de energie, primești provocarea de a începe să faci vlogging. Tocmai pentru a încuraja și a crea mediul propice, s-a creat și un grup în care utilizatorii pot împărtăși experiențe și provocări pe termen lung și asta e ceva neprețuit.
Dacă vrei să ai și tu parte de experiența unui curs de vlogging care te ajută să gândești totul ca pe un proiect de antreprenoriat, ai ocazia de a te înscrie chiar acum, fiindcă pe 1 februarie se organizează primul curs din 2020. Nu mai aștepta! Începe acum drumul către conținutul video în online.
Articol de Ariadna Drăgolici