(c) Alin Popescu

Sony A7 III – o noua piatra de temelie a sistemelor mirrorless

Sony A7 III – o noua piatra de temelie a sistemelor mirrorless

De cand am aflat despre lansarea noului aparat mirrorless full-frame Sony A7 III am chicotit in sinea mea de bucurie, dar am zis ca e prea frumos ca sa fie adevarat. Asta in sensul in care Sony A7 III vine cu tot ce e “bun” de la fratii mai mari: Sony A9 si Sony A7RIII si asta la un pret excelent pentru ceea ce ofera.

Sony l-a numit noua camera de baza, dar cel mai probabil nu cu sensul de camera “basic” adica de inceput, ci cu sensul de camera pe care te poti baza in orice situatie. Ei bine, tocmai asta am vrut eu sa testez atunci cand a ajuns si pe piata din Romania. Si nu am vrut sa fie un review de 1-2 zile, ci l-am “imprumutat” de la F64 Studio pentru o perioada mai indelungata de test, care sa acopere varii situatii si evenimente la care am participat de-a lungul a doua saptamani pline.

Mi-a sosit intr-o seara aglomerata in care pregateam bagajul pentru Umanitara 4×4 de Paste, fix cu o zi inainte de viscolul care ne-a dat primavara peste cap in acest an. Asa ca nu am apucat sa-i fac un unboxing seara, drept pentru care m-am sculat cu noaptea in cap, dupa doar 4 ore de somn ca sa execut cel mai matinal unboxing de pana acum:

Eu pe anul 2018 am inceput un proiect personal (OneLens Photography) mai precis mi-am propus sa trag cu un singur obiectiv si anume Sony Ziess Distagon 35mm f/1.4. Asta nu inseamna ca la testarea de echipament nu am sa folosesc si alte obiective ci doar ca tot ce inseamna munca mea foto se va desfasura cu obiectivul mentionat anterior. Spun asta pentru ca am avut surpriza sa primesc la test versiunea kit a lui Sony A7 III, adica aparatul impreuna cu obiectivul de kit Sony 28-70 f/3.5-5.6 OSS, obiectiv pe care l-am mai testat acum multi ani, la lansarea primului full-frame mirrorless Sony A7 (vezi review). Asa ca nu m-am mai straduit prea tare sa trag cu obiectivul de kit, desi mai jos veti vedea ca i-am dedicat un city-break la Verona doar acestui obiectiv care este ideal pentru vacante.

Dar sa o luam cu inceputul.

Specificatii Sony A7 III

Sony A7 III

Nu o sa insir aici toate specificatiile aparatului oferite de producator, ci mai degraba lucrurile esentiale si important de mentionat

  • senzor CMOS de 24Mpx retro-iluminat si cu stabilizare (pana la 5 stopuri de expunere)
  • sistem de autofocus hibrid cu 693 puncte detectie faza si 425 de puncte detectie de contrast ce acopera pana la 93% din suprafata senzorului
  • focalizare posibila pana la – 3 EV
  • Eye-AF
  • joystick si touchscreen pentru pozitionarea rapida a punctului de focus
  • AF cu magnificarea subiectului (perfect pentru focalizare precisa chiar si printre crengi)
  • 10 cadre pe secunda atat in mod silentios cat si cu shutter mecanic
  • noua baterie NP-FZ100 ce permite autonomie de pana la 2.2 ori mai mare fata de modelele anterioare din seria 7
  • doua sloturi de card
  • 4K, HDR, s-Log 2 si 3, S&Q (slow motion si un fel de timelapse direct din camera)

Daca stam sa ne uitam mai sus, este copilul perfect ce putea iesi dupa Sony A9 si Sony A7R III. Deloc o camera “basic” dupa specificatii, dar sa vedem si cum se comporta “pe teren”.

Sistemul de focalizare din Sony A7 III

O sa incep cu ceea ce m-a frapat cel mai tare atunci cand Sony A7 III a fost anuntat, si anume ca are sistemul de focalizare din Sony A9, aparat pe care il detin si cu care lucrez de anul trecut de prin toamna. Precum majoritatea oamenilor detinatori de Sony A9 care vociferau pe forumurile de afara, nu am putut sa nu mă intreb si eu cum naiba sa iti justifici cei 2000€ in plus pentru A9 cand pe hartie are doar 10 frame-uri in plus la rafala, vizor si ecran putin mai bune, un selector in plus, mufe PC-Sync si UTP (vezi aici un clip pe care l-am facut legat de transferul FTP cu Sony A9) si nici macar s-Log.

Intamplator sau nu, odata cu Sony A7 III mi-a sosit si Sony 100-400mm GMaster asa ca primul lucru facut a fost sa le incerc la pasari (atentie, creeaza dependenta!). Configurat corect, Sony A7 III se descurca excelent in a prinde in focus si cele mai micute subiecte zburatoare, chiar si printre crengi.

Prin configurat corect mă refer la:

  • AF-C cu rafala setata pe Hi (si nu Hi+) pentru lag minim intre cadre (A9 nu are aceasta “problema”)
  • Focus Area – Lock-On AF: Expand Flexible Spot
  • Dezactiveaza AF-On with Shutter button
  • Focalizeaza cu butonul de AF-On de pe spatele aparatului
  • Silent Shutter
  • AF in Focus Magnification: On
  • Butonul C4 configurat pentru Focus Magnification

Pe scurt acestea sunt setarile pe care eu le folosesc in cele mai multe situatii si asta pentru ca folosind focus continuu activat doar de apasarea butonului AF-On si nu de butonul declansator, ai camera pregatita si pentru AF-C si pentru AF-S. Cat timp tii apasat AF-On focalizeaza continuu, cand ai luat mana dupa el, se comporta exact ca AF-S, in sensul ca focusul ramane blocat la ultima zona focalizata, inainte de a declansa. Ai nevoie de putina practica sa te obisnuiesti, insa dupa aceea devine un “hack” extraordinar care iti mareste randamentul foarte mult.

Modul Expand Flexible Spot te ajuta sa pui punctul de focus pe pasarea care se odihneste sa zicem pe o crenguta, dar in secunda cand aceasta a zburat, se apuca si o urmareste (atata timp cat ai tinut apasat si AF-On). Asta e partea cea mai grea, sa inveti semnele cand pasarea se pregateste de zbor si sa estimezi si directia in care va pleca. Aici mai am eu mult de lucru, dar camera s-a comportat excelent atunci cand si eu am fost pregatit, in sensul ca a tinut punctele de focus pe pasarea in zbor pana cand aceasta a parasit cadrul.

Mai sus este o rafala de 4 cadre consecutive, crop-uite din ce in ce mai aproape pentru a vedea nivelul de detaliu si focusul extrem de precis tinut pe pasare atunci cand aceasta si-a luat zborul.

Sunt situatii cand din cauza crengilor in care pasarea sta ascunsa, aparatul nu reuseste sa faca focusul pe aceasta si se incapataneaza sa selecteze crenguta din fata. Asta doar daca pasarea sta nemiscata, pentru ca la fel ca la Sony A9, am observat ca daca ceva se misca in cadru, focusul imediat “sare” pe subiectul in miscare. Aici intervin ultimele doua setari recomandate mai sus si anume AF in Focus Magnification. Apasand butonul C4, aparatul intra intr-un zoom in imagine (se poate seta si cat de mult sa zoom-eze) si o mica cruciulita apare in centrul imaginii (atentie nu merge in modul AF-C, aici trebuie sa schimbi in DMF). Cu AF-On vei putea focaliza “la punct”, sau apasand pe butonul din centrul rotitei selectoare vei intra intr-un zoom si mai mare, pentru o precizie aproape la nivel de pixel.

Singura situatie in care Sony A7 III nu a facut fata la fel de bine ca Sony A9 la pasari in zbor, a fost atunci cand pasarea zbura direct spre aparat. Si aici isi spune cuvantul diferenta intre constructia celor doi senzori precum si viteza de procesare ale ambelor aparate. Sony A9 atunci cand tragi cu 20 de cadre pe secunda, face pana la 60 de masuratori de focus si expunere pe secunda (deci de 3 ori intre fiecare cadru) pe cand Sony A7 III face “doar” 20. Asta ca sa fim un pic carcotasi si sa-i gasim totusi o justificare lui A9.

Sa lasam pasarile si sa trecem la lucruri mai pamantene: oamenii

Aici Sony A7 III este la el acasa si tipa: “eu pentru ei sunt facut“. Sony A9 nu a fost niciodata prezentat de Sony ca un aparat pentru evenimente (a se citi fotografie de nunta). In schimb, despre A7 III Sony nu s-a dat in laturi sa-l prezinte ca un aparat perfect pentru fotograful de nunta: focusul cu acoperire de pana la 93% din suprafa senzorului, suficient de rapid ca si cadenta cu 10 fps, dual slot, senzor de 24Mpx (cei 48 Mpx ai lui A7R III sunt totusi destul de multi in fotografia de eveniment), Anti Flicker pentru lumina ambientala, sync cu flash pana la 10 cadre pe secunda si nu in ultimul rand, senzationalul Eye-AF!

Este atat de rapid si precis incat de fiecare data continua sa mă uimeasca. La fiecare iteratie a fost imbunatatit (A7R II, A9, A7R III si acum A7 III). Functioneaza atat de bine incat detecteaza ochiul chiar si atunci cand subiectul se afla foarte departe de fotograf (sau mai precis este foarte mic in cadrul fotografiat), dar si atunci cand priveste in jos sau lateral, poarta ochelari de soare sau se afla ascuns dupa un geam, perdea, etc.

Performantele senzorului din Sony A7 III

Sau in traducere libera Dynamic Range-ul senzorului lui A7 III este excelent. Deja Sony ne-a obisnuit cu senzori din ce in ce mai “elastici” ce permit recuperari de informatii excelente atat din zonele de umbra (sub-expuse) dar si din zonele luminoase (supra-expuse). Conform producatorului latitudinea captatorului este de aproximativ 15 EV ceea ce nu poate decat sa ne bucure. As fi tras mai mult RAW si Uncompressed ca sa pot evidentia mai bine aceste aspecte, dar asa cum se intampla intotdeauna cu camerele nou lansate, softurile nu suporta inca de la inceput noile RAW-uri asa ca am ales sa trag JPEG XFine.

Foarte gresit! mi-am dat abia acum seama, pentru ca Sony a lansat de ceva timp pe piata (odata cu lansarea lui Sony A7RIII) o suita software dedicata camerelor sale pe numele ei Imaging Edge, alcatuita din 3 componente: Viewer, Edit si Remote. Destul de puturoasa acum la inceput chiar si pe sisteme performante dar macar aceasta suporta RAW-urile din Sony A7 III cu mult inaintea Lightroom-ului sau Capture One (ceea ce folosesc eu in mod uzual).

Am ales cateva exemple de felul urmator: JPEG direct din aparat XFine, RAW-ul echivalent salvat fara editare din aplicatia Imaging Edge Edit, si RAW-ul editat cu fortarea la maxim a detaliilor din umbra si highlights. Sa le vedem:



Si ca tot suntem la performantele senzorului din Sony A7 III mai mult ca sigur va intrebati cum se comporta la diferite valori de sensibilitate. In mod normal nu prea imi plac testele ISO, adica acelasi cadru tras la diferite valori. Nu de alta, dar mi se pare plictisitor sa te uiti (mai ales pe net intr-un articol) cum arata aceeasi poza la diferite valori ISO.

Eu prefer sa va arat cadre trase la diferite valori si sa va faceti singuri o parere. Spre exemplu cadrul asta tras la ISO 12.800 cred eu ca spune mai multe decat orice:

Sony A7 III
Sony A7 III | ISO 12.800 | 1/1000s | f/5.6 | 303mm| Sony GM 100-400mm

Sau imaginea de mai jos, cu detalii incredibile in penajul pasarii desi valoarea ISO este destul de ridicata

Sony A7 III
Sony A7 III | ISO 3.200 | 1/1600s | f/7.1 | 400mm| Sony GM 100-400mm

Continuam cu un peisaj de seara Castel Vecchio Verona la ISO 5000, tras din mana

Sony A7 III
Sony A7 III | ISO 5.000 | 1/60s | f/5.6 | 28mm| Sony 28-70mm OSS

full frame
Sony A7 III | ISO 10.000 | 1/400s | f/5.6 | 35mm | Sony Zeiss Distagon 35mm f/1.4

mirrorless full frame
Sony A7 III | ISO 10.000 | 1/200s | f/4 | 35mm | Sony Zeiss Distagon 35mm f/1.4

Eu m-am convins imediat ca la fel ca si la modele testate anterior, incepand cu Sony A7s, nu voi avea nici o porblema sau frica sa las aparatul pe Auto ISO cu valori intre 100 si 12.800. Asta nu inseamna ca nu m-as duce lejer si spre 25.600 daca situatia o cere.

Si ca sa nu ziceti ca nu sunt baiat de treaba, am facut totusi si un test din asta de ISO cu acelasi cadru, dar mai mult pentru partea video, despre care vorbim imediat.

Cum se comporta Sony A7 III pe partea de video?

Daca tot am pomenit mai sus ca am testat si pe video cum se comporta aparatul la diferite valori ISO, hai sa si vedem. Sa incepem cu partea aceasta!


La fel ca si la foto, nu am avut nici o problema sa las aparatul in ISO Auto de la 100 la 12.800 de fiecare data cand am filmat. Pur si simplu se vede excelent, iar calitatea imaginii este jos palaria. Si asta cand filmezi fara Picture Profiles, adica fara a trage in modurile s-Log 2 sau 3. In teorie, poti coloriza mult mai bine clipurile trase in s-Log2 sau s-Log3, dar in practica, atat de mult imi place cum trage aparatul in modul standard, incat foarte rar as avea nevoie de s-Log.

Dar poate ca vor fi utilizatori care trag numai asa (cel mai probabil videografii de eveniment vor fi atrasi de aceste moduri) asa ca nu puteam trece peste. Asa ca am incropit in cadrul SIAB cateva cadre trase in s-Log. Detalii in clipul de mai jos.

Si ca sa nu credeti ca e bun numai pentru teste video, va arat si doua clipuri full pe care le-am realizat in cele doua saptamani (care sunt aproape trei) de cand am primit Sony A7 III la teste. Pentru ca nu iau o camera doar ca sa trantesc repede un reivew, ci o iau si o bag in workflow-ul meu ca si camera principala. De cand cu mirrorless-urile Sony, se pare ca, cel putin pentru mine, granita dintre foto si video incepe sa dispara si integrez din ce in ce mai mult cele doua metode de exprimare. Ba chiar incepe sa-mi placa video din ce in ce mai mult 🙂

Umanitara 4×4 de Paste – filmata cu Sony A7 III

Dupa cum va spuneam si la inceput, am primit aparatul la teste chiar in seara de dinaintea plecarii alaturi de echipa Off Road Adventure Romania care organizeaza de 2 ori pe an (Craciun si Paste) actiuni Umanitare 4×4, distribuind in satele izolate din Romania bunuri neperisabile, haine si rechizite pentru copii.

Asa a fost anul acesta in Umaniatara de Paste, 2018 – Ceatalchioi, TL

Acasa la Taraboste – filmare cu Sony A7 III

Cea de-a doua aventura filmata de mine, a fost o vizita in Republica Moldova, la vecinii de peste Prut, ba chiar undeva mai aproape de Nistru: la Orhei si Orheiul Vechi. Scopul calatoriei – vizita la Crama Chateau Vartely pentru lansarea unui nou Taraboste (cunoscatorii de vinuri stiu ce vorbesc, dar nu e cazul aici).

Cu aceasta ocazie am putut testa si cum se comporta Sony A7 III pe partea de inregistrare sunet si-i multumesc lui Calin Stan pentru ca mi-a imprumutat lavaliera lui pentru test. Cam asa eram echipat:

Slow motion (S&Q) cu Sony A7 III

Pe langa faptul ca poti trage in 100 fps (sau 120 fps daca treci camera in NTSC) full HD si poti avea din editare slow-motion 4x, inclusiv cu sunet, aparatul ofera ceva mult mai practic si la indemana: modul Slow & Quick, care se gaseste direct pe selectorul de moduri in partea de sus a camerei. Fac o paranteza aici sa va spun ca spre deosebire de fratii mai mari (A7R III sau A9), acest selector nu mai este blocabil si trebuie acordata o atentie mai mare sa nu se miste haihui atunci cand introduci aparatul in geanta sau in alte situatii, din greseala.

Inchid paranteza si revin asupra modului S&Q pe care l-am folosit exclusiv pentru slow-motion si nu pentru a accelera timpul, asa cum o faceam inainte cu aplicatia PlayMemories Timelapse. Cum probabil stiti, nici un aparat din noua gama nu mai vine cu aplicatii interne PlayMemories, un mare semn de intrebare si adanca suparare atat pentru mine si alti utilizatori de Sony de pe mapamond.

Ai posibilitatea sa selectezi dintr-un meniu dedicat stetarile de inregistrare si aparatul iti spune cu cat va incetini, sau accelera miscarea: de la 4x slow motion pana la 50x quick motion.

Avantajul de a folosi modul S&Q fata de a trage direct 100p full HD este faptul ca ai direct pe card rezultatul filmarii in Slow Motion si, din fericire de acum inainte, poti sa-ti trimiti pe telefon/tableta filmuletul direct incetinit (pana acum se puteau trimite numai fotografii, fara clipuri). Astfel ca poti posta imediat un clip daca ai nevoie. Dezavantajul este ca in modul S&Q 4x Slow Motion calitatea inregistrarii este 16Mbps fata de 100Mbps in modul normal de filmare cu 100 fps. Deci mai putina informatie in clip cu sanse mai slabe pentru o colorizare corecta sau recuperare de detalii din umbra sau zonele supraexpuse.

Incheiem aici seria legata de performantele pe partea video ale lui Sony A7 III si sa revenim la ale noastre.

Pana acum am vazut ca Sony A7 III se descurca de minune la tracking rapid cu focus pe masura, e bun in lumina slaba, filmeaza excelent si are un dynamic range de invidiat. La nunta inca nu am fost cu el dar din toate testele si situatiile de pana acum m-as duce, era sa zic, cu “ochii inchisi”. Nah ca am zis-o!

A7 III are toate atuurile ca sa convinga si cel mai carcotas dSLR-ist ca e timpul sa treaca la mirrorless. Iar daca o tine sus ca inca nu e vremea mirrorless-urilor, ar putea avea cam doua motive zic eu: fie are ochelari de cal, fie “strugurii sunt prea acri”.

Cum este obiectivul de kit al lui Sony A7 III?

Este acelasi obiectiv lansat cu primul Sony A7, in 2013 daca imi aduc bine aminte. La acea vreme erau disponibile doar 3 obiective: Sony 28-70mm 3.5-5.6 OSS (obiectivul de kit de care discutam aici), Sony Zeiss 35mm f/2.8 si Sony Zeiss 55mm f/1.8. Ultimele doua inca le detin, iar 55-ul este de departe, cel putin pentru mine, cel mai impresionant obiectiv din gama Sony FE (adica obiective dedicate camerelor full-frame).

Am testat obiectivul de kit impreuna cu Sony A7 la acea data pentru ca alte optiuni nu prea erau. Mi-a placut foarte mult considerand-ul unul dintre cele mai bune obiective de kit de pe piata. Acum, ca sistemul este complet, pentru ca Sony a adaugat obiective pentru gama full-frame intr-un ritm ametitor, si dupa ce mi-au trecut cam toate prin maini si stiu ce le poate piele, a trebuit sa ii dau o noua runda de test obiectivului de kit sa vad daca mi-am schimbat parerea.

Multi dintre cei care isi cumpara camera in varianta kit, din ce am inteles conform unor statistici ale cercetatorilor englezi, cam acolo raman. Adica nu prea mai investesc in alte obiective decat foarte rar. Acestia sunt clientii care vor o camera “buna la toate”, dar mai ales la pozele cu copii si de vacanta.

Cum urma sa plec la Verona pentru 4 zile intr-un scurt City Break, am luat cu mine doar a7 III-ul si obiectivul de kit. Nu este o plaja focala pe care o iubesc prea mult (nu am avut in viata mea un 24-70 tocmai din acest motiv), dar cum deja m-am autosupus la chinuri pe 2018 in planul meu de a trage numai cu 35-ul, nu mi s-a parut mare lucru sa mă fortez sa trag cu acest 28-70mm. Si bine am facut!

Sony A7 III
Sony A7 III | ISO 100 | 13s | f/9 | 28mm | Sony Kit Lens 28-70mm OSS

In primul rand, am apreciat ca obiectivul este aproape in intregime construit din plastic, mai putin montura si elementele optice. Astea inseamna o greutate mica, ceea ce se traduce in multe ore de plimbare pe strazi cu aparatul de gat si nu in geanta. Focalizarea este destul de rapida, insa in lumina slaba se simt diferente intre obiectivul de kit si unul din gama pro (un 2.8 sa zicem) sau un obiecitv prime. Este bine insa ca obiectivul este OSS (Optical SteadyShot) si asta inseamna ca impreuna cu IBIS-ul (InBody Image Stabilization) din Sony A7 III vom avea stabilizare pe 5 axe de pana la 5 stopuri de expunere.

A7 III
Sony A7 III | ISO 1600 | 1/6s Handheld | f/5 | 40mm | Sony Kit Lens 28-70mm OSS

Obiectivul cu diafragma maxim deschisa si la capetele plajei focale este putin soft in colturi, dar odata inchisa diafragma peste 6.3 deja problema dispare. Dupa cum ziceam, pentru vacanta sau copii, imagini de calatorie si familie, este mai mult decat suficient. Va las mai jos cu o galerie din Verona pentru ca imaginile spun cel mai bine povestea unui loc, redand putin si din farmecul acestuia.

La final, o concluzie legata de Sony A7 III

Sunt multe de spus si de acoperit legat de aceasta camera nou lansata de Sony. Este greu sa faci asta intr-un singur articol si mai ales fara sa plictisesti audienta. Nu sunt sigur ca am reusit sa nu va plictisesc, dar macar inceputul si concluziile cam toti ajung sa le citeasca :).

Titlul mi-a fost inspirat fix de o concluzie pe care am tras-o dupa ce am testat acest aparat pe o perioada lunga si-mi mentin inca parerea. O spun in engleza ca suna mult mai bine:

Sony A7 III it’s here to stay!

Asa cum a facut-o si micutul Sony a6000 care inca se vinde si se bate sa depaseasca recordul de cea mai vanduta camera cu cea mai lunga productie din istoria digitalului. Vom vedea peste ani daca am avut dreptate si cu Sony A7 III pentru ca eu asta ii prevad! Ofera atat de multe intr-un pachet neasteptat de bunatati, cu un raport performante/pret greu de batut.

Deja stiu o gramada de oameni care au facut pasul la mirrorless datorita acestui aparat, si sunt sigur ca multi vor urma.

Bucurati-va de fotografie!

[products ids=125040305,125040306]

Alți fotografi au mai citit și:

2 Comments

  • Sunt începător in domeniu dar mă interesează aceasta camera pentru filmat 4k și HDR. Întrebare se încălzește la filmare, cat timp mă lasă să filmez cu ea? Mulțumesc pentru răspuns!

  • Ai recomanda ca unic obiectiv de carat in vacante https://www.f64.ro/sony-24-105mm-f-4-oss-g-montura-sony-fe.html in locul obiectivului de kit?

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 obiective SONY de buget

Descoperă alături de Cristi Kerekes nu mai puțin de 4 obiective Sony de buget, cu care poți trece la un nivel superior dacă încă folosești obiectivul kit. De la wide, la macro și zoom, suntem convinși că vei alege ce ți se potrivește!

7 accesorii ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară

În lumea fotografilor accesoriile sunt nelipsite din trusa foto, pentru a evita situații neplăcute și pentru a fi sigur ca vei fi pregătit oricând, oriunde și în orice condiții pentru a fotografia. Descoperă accesoriile ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară, menite să te ajute să sa surprinzi momente cât mai frumoase

Fotografia de primăvară
5 sfaturi și exemple

Pentru un fotograf, primăvara este anotimpul ideal pentru fotografia de peisaj sau de stradă. Lumina este contrastantă, umbrele sunt încă reci, dar soarele este cald și arzător. Află câteva sfaturi care să te pregătească pentru fotografii de primăvară wow!

Expunerea lungă în 11 pași, de la peisaj la fine-art

Află din acest articol cum să te bucuri de tot ceea ce are de oferit expunerea lungă, plus mici ajutoare când vine vorba de accesorii, filtre, compoziție, metodă de abordare și altele!

Pregătește-te pentru un
Paște fotogenic

Săptămâna aceasta mulți dintre noi încep unul dintre cele mai importante maratoane de gătit al anului pentru masa de Paște. Venim în ajutorul tău, să îți spunem cum să faci fotografii memorabile cu mâncarea de Paște.