Cazinoul din Constanța readus la viață cu 1,5 tone de sclipici – noua reclamă Sony BRAVIA

Sony a utilizat peste 1.500 kg de sclipici multicolor și 4.000 de baloane în cea mai nouă și spectaculoasă reclamă pentru televizoarele BRAVIA 4K HDR.

Cazinoul abandonat de pe faleza din Constanța revine la viață și se umple de baloane albe strălucitoare care explodează în culori. Reclama prezintă detaliile noii game de televizoare BRAVIA 4K HDR și puterea de reproducere a culorilor. Sloganul reclamei este „More Brilliance. More Beauty.”

Au fost folosite mai multe drone și camere video portabile, astfel încât telespectatorii să poată admira explozia de culoare în cele mai mici detalii.

Sony lansează astăzi o nouă campanie de publicitate care prezintă calitatea imaginilor oferite de noua gamă de televizoare BRAVIA 4K HDR. Noile televizoare oferă o calitate a imaginii extrem de ridicată, o experiență de utilizator îmbunătățită datorită platformei Android TV și un design special.

cazino constanta

Filmată și produsă la calitate 4K de către regizorul american Andre Stringer și echipa DDB Berlin, reclama aduce la viață cazinoul în paragină din Constanța, România, folosind 4.000 de baloane și peste 1.500 kg de sclipici, pentru a alcătui un cadru vizual unic.

Reclama se deschide cu imaginea unui balon alb care pătrunde într-o clădire goală, apoi spectatorii privesc fascinați cum cazinoul se umple treptat cu baloane, culminând cu o explozie de culori în momentul în care baloanele se sparg, iar cazinoul e acoperit de sclipici.

Sony Bravia

Utilizând o combinație de metode și unghiuri diferite de filmare, reclama a fost concepută pentru a capta strălucirea și frumusețea gamei de televizoare 4K HDR, prin juxtapunerea baloanelor albe și a sclipiciului multicolor, culminând cu explozia uimitoare de culoare.

Mesajul campaniei „More Brilliance. More Beauty” va fi transmis prin intermediul mai multor canale: cinema, VOD, în mediul online, outdoor și magazine și va prezenta culorile, contrastul și detaliile excepționale oferite de noua gamă de televizoare Sony 4K HDR.

televizoare sony 4k

Elementele vizuale suplimentare au fost filmate de fotograful specializat în fotografia de mare viteză Fabian Oefner, care a montat un senzor de zgomot la diafragma camerei, astfel încât aceasta a declanșat de fiecare dată când se spărgea un balon, ajutându-l să obțină imagini uluitoare și incredibil de detaliate.

Shuhei Sugihara, Head of Brand and Product Communication, Sony Europa, spune: „Filozofia companiei noastre este de a satisface curiozitatea oamenilor, fie că e vorba despre produsele noastre sau despre campaniile de marketing. Noua reclamă TV urmează tradiția reclamelor BRAVIA. De la mingi, iepurași, petale de flori sau baloane cu sclipici – Sony a folosit întotdeauna culori izbitoare și estetica vizuală pentru a prezenta gamele sale de televizoare. Direcția creativă a acestei secvențe s-a bazat pe aceeași idee și sperăm că telespectatorii se vor bucura privind această imagine frumoasă, care utilizează un milion de detalii strălucitoare pentru a demonstra avantajele pe care televizoarele noastre 4K HDR le oferă la nivel de culoare, contrast și detalii.

sony constanta

Muzica rămâne unul din aspectele importante și, având în vedere genul reclamei, Sony a colaborat cu Tom Odell pentru a crea o versiune nouă a clasicului cântec al lui Cyndi Lauper „True Colors”, redenumit „True Colours”. Divizia de drepturi de autor a Sony Music s-a implicat în acest proces și s-a ocupat de consultarea artistului și de producția unui cântec în high resolution audio. “True Colours” va fi lansat ca single pe toate marile platforme digitale începând cu 30 septembrie.

sony bavaria 4k

Tom Odell a declarat: „Reclama e foarte frumoasă. Admir munca lui Andre Stringer, așa că mi-am dorit să mă implic. ‘True Colours’ este unul din cântecele mele preferate și m-am bucurat mult să-l pot interpreta și folosi în film. Versurile m-au impresionat dintotdeauna, pentru că au un mesaj unic; să fii tu însuți și să fii mândru de acest lucru. Din această perspectivă, sper că vă va plăcea, la fel de mult cât mi-a plăcut mie să-l înregistrez.

sony constanta cazino

Alin Popescu, fotograf român, declară:Am fost invitat recent de Sony pentru a participa la filmarea acestei reclame, în calitate de fotograf de platou. Am primit invitația cu entuziasm, datorită istoriei încărcate a locației și a conceptului inedit. Averi au fost câștigate și pierdute în acest loc, iar povești de dragoste s-au scris în apropierea cazinoului. Am luat parte la crearea unor cadre cu adevărat spectaculoase, care au readus strălucirea cazinoului din Constanța.

sony bavaria 4k

Alice Bottaro, director de creație la DDB Berlin, explică: „Filmarea acestei reclame a necesitat săptămâni de pregătiri și un efort uriaș din partea partenerilor care s-au ocupat de efectele speciale și design de producție. Sclipiciul este un element cu care se lucrează foarte greu, mai ales că noi am vrut să prezentăm particulele în detaliu și în toată strălucirea lor. De asemenea, am fost norocoși să obținem o locație frumoasă: în timpul filmării am putut trăi experiența transformării cazinoului abandonat într-un loc plin de culoare și de viață.

Campania va fi lansată în: Marea Britanie, Irlanda și Germania la începutul lunii octombrie.

sony constanta bavaria

Toate televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR – ZD9, XD93/XD94, XD85, XD83, XD80, XD75, XD70, SD85 și SD80  – oferă o experiență de vizionare superioară la calitate 4K, dar și conversii din surse HD la o calitate apropiată de 4K. Cu peste 8 milioane de pixeli, televizoarele Sony BRAVIA 4K HDR oferă o calitate a imaginii superioară și detalii intense, oferind de peste patru ori mai multe detalii decât în cazul imaginilor Full HD.

Noile televizoare Sony BRAVIA 4K HDR sunt compatibile cu tehnologia HDR (High Dynamic Range), pentru a procesa noul standard video.

[products ids=125028958,125028957,125028959]

Alți fotografi au mai citit și:

4 Comments

  • Foarte eco, băieții…

  • wow, interesanta idee.

  • Ehe, daca traia Nicolaescu, facea inauntru un film de razboi cu comunisti viteji si efecte pirotehnice de nu mai stiai ca a fost vreun cazinou acolo!

  • Asta-i mai lipsea, baloane si 1500 kg de sclipici colorat imprastiat pe peretii cazinoului….

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 obiective SONY de buget

Descoperă alături de Cristi Kerekes nu mai puțin de 4 obiective Sony de buget, cu care poți trece la un nivel superior dacă încă folosești obiectivul kit. De la wide, la macro și zoom, suntem convinși că vei alege ce ți se potrivește!

7 accesorii ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară

În lumea fotografilor accesoriile sunt nelipsite din trusa foto, pentru a evita situații neplăcute și pentru a fi sigur ca vei fi pregătit oricând, oriunde și în orice condiții pentru a fotografia. Descoperă accesoriile ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară, menite să te ajute să sa surprinzi momente cât mai frumoase

Fotografia de primăvară
5 sfaturi și exemple

Pentru un fotograf, primăvara este anotimpul ideal pentru fotografia de peisaj sau de stradă. Lumina este contrastantă, umbrele sunt încă reci, dar soarele este cald și arzător. Află câteva sfaturi care să te pregătească pentru fotografii de primăvară wow!

Expunerea lungă în 11 pași, de la peisaj la fine-art

Află din acest articol cum să te bucuri de tot ceea ce are de oferit expunerea lungă, plus mici ajutoare când vine vorba de accesorii, filtre, compoziție, metodă de abordare și altele!

Pregătește-te pentru un
Paște fotogenic

Săptămâna aceasta mulți dintre noi încep unul dintre cele mai importante maratoane de gătit al anului pentru masa de Paște. Venim în ajutorul tău, să îți spunem cum să faci fotografii memorabile cu mâncarea de Paște.