Canalul de YouTube F64 – Locul I la Webstock Awards 2018!

Postat de: F64 F64

Webstock Awards 2018 a oferit recunoaștere celor mai creative și inedite proiecte și campanii din online (inclusiv social media și mobile), realizate în România, în ultimul an.

Dincolo de gala de premiere însă, a avut loc conferința Webstock, ajunsă anul aceasta la a 10-a ediție! Nume importante ale industriei, oameni din agenții, de la companii, autori, jurnaliști, bloggeri sau artiști și oameni de televiziune s-au adunat în același loc, pentru a discuta, pentru a se cunoaște personal. Față de primul an, Webstock a avut de 3 ori mai mulți participanți la cea de-a zecea ediție.

Gala Webstock Awards

webstock awards

Ca în fiecare an, proiectele remarcabile din online-ul românesc și-au găsit locul la Gala Webstock Awards, cea mai inedită competiție din mediul online de la noi, în cadrul căreia au fost premiate proiectele din mediul digital care s-au remarcat în ultimul an prin creativitate și originalitate.

Dacă de obicei F64 participa în special la secțiunile Corporate Blogs și Best Brand on Instagram, anul acesta prima secțiune nu a mai fost prezentă, așă că ne-am înscris la Best Specialized YouTube Channel, Best Brand on Instargram și Special Projects.

Înscrierile au fost urmate de 3 nominalizări, după care am așteptat cu sufletul la gură Gala.

Jurizarea efectivă a revenit unui grup format din specialiști în marketing și persoane din agenții de comunicare online, iar criteriile luate în calcul pentru această ediție au fost: originalitatea, design-ul, structura, navigabilitatea și funcționalitatea, relevanța și interactivitatea, însă în aprecierea proiectelor a contat foarte mult creativitatea și experiența generală oferită de aceste proiecte.

În ceea ce privește categoria de Best Specialized YouTube Channel aceasta a fost deschisă canalelor de YouTube de nișă, specializate pe un subiect, care include un procent de minim 60% clipuri dedicate nișei. Au fost acceptate canale cu minimum 10.000 de abonați și cu cel puțin un clip încărcat în ultimele 60 de zile anterioare deadline-ului competiției. Categoria și-a propus să descopere și să aducă în prim plan inițiative noi, mai puțin cunoscute, care deschid sau contribuie la creșterea unor nișe noi pe YouTube.

Nominalizările au fost: Canalul de YouTube F64, Gașca Zurli, România Explicată, Istoria cu Virgil, Vlog-style Car Reviews, CuriosityLand, Mariposa, Zaiafet și Vlog de IT. Felicitări tuturor!