Sigma a lansat doua noi obiective: 17-70 mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM si 120-300 mm F2.8 DG OS HSM
In august 2012, Sigma a trecut printr-un proces de rebranding. Sigma Corporation a devenit Sigma Global Vision. Acest lucru se traduce printr-o repozitionare a companiei vizavi de evolutia din punct de vedere tehnologic, care este pe un trend ascendant, punand accent in acelasi timp pe maiestria pe care japonezii o adauga in toate procesele de creatie.
Pilonii principali pe care se concentreaza rebrandigul Sigma Global Vision sunt: design, precizie in procesul de fabricare si calibrare.
Sigma a lansat la Photokina 2012 doua obiective 17-70mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM si 120-300mm F2.8 DG OS HSM. Cele doua obiective tin cont de noile valori ale companiei Sigma.
17-70 mm F2.8-4 este pentru uz general, un obiectiv de zi cu zi, echivalentul a unui 25.5-105mm pe o camera de 35mm. Desi dispune de o deschidere mare a diafragmei, este foarte compact.
Perfect pentru instantane de calatorie sau familie este potrivit si pentru fotografii mai creative. Desi este proiectat pentru a fi purtat tot timpul, acesta ofera simplitate si este ergonomic.
In ceea ce priveste cel de-al doilea obiectiv, 120-300 mm F2.8, putem spune ca deschiderea maxima a diafragmei 2.8 pe toata plaja focala va constitui un avantaj foarte exploatat de profesionisti, chiar daca camerele digitale de astazi livreaza fotografii la o calitate foarte buna la ISO mare.
Acest obiectiv va poate ajuta sa fotografiati scene de actiune chiar daca pozitia fata de subiect nu este una ideala, datorita zoom-ului si distantei focale de pana la 300mm.