Sigma a lansat doua noi obiective: 17-70 mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM si 120-300 mm F2.8 DG OS HSM
In august 2012, Sigma a trecut printr-un proces de rebranding. Sigma Corporation a devenit Sigma Global Vision. Acest lucru se traduce printr-o repozitionare a companiei vizavi de evolutia din punct de vedere tehnologic, care este pe un trend ascendant, punand accent in acelasi timp pe maiestria pe care japonezii o adauga in toate procesele de creatie.
Pilonii principali pe care se concentreaza rebrandigul Sigma Global Vision sunt: design, precizie in procesul de fabricare si calibrare.
Sigma a lansat la Photokina 2012 doua obiective 17-70mm F2.8-4 DC MACRO OS HSM si 120-300mm F2.8 DG OS HSM. Cele doua obiective tin cont de noile valori ale companiei Sigma.
17-70 mm F2.8-4 este pentru uz general, un obiectiv de zi cu zi, echivalentul a unui 25.5-105mm pe o camera de 35mm. Desi dispune de o deschidere mare a diafragmei, este foarte compact.



