Canon Europe provoacă cea mai bună echipă de Parkour

Postat de: F64 F64

Canon Europe îi provoacă pe cei de la Storror, cea mai bună echipă de Parkour, să treacă de pe un continent pe altul folosind orice mijloace au la îndemână.

În premieră mondială, sportivii au trecut din Europa în Asia folosind mişcări de Parkour, în cadrul noii campanii Canon.

Canon Europe a lansat cea mai recentă campanie în colaborare cu trupa Storror, cei mai buni sportivi de Parkour. Filmată în Istanbul, un oraş încărcat de istorie, campania încurajează oamenii să surprindă momentul în care trăiesc o experienţă pentru prima dată printr-o fotografie sau video.

Canon Europe i-a provocat pe cei de la Storror să încerce o cascadorie îndrăzneaţă, incitantă şi temerară: sportivii au amplasat camerele chiar pe ei şi au surprins momentele în care au parcurs o serie de locuri reprezentative din Istanbul, precum Strâmtoarea Bosfor, care separă Europa de Asia. Această provocare a fost o dovadă remarcabilă de rezistenţă, capacitate şi agilitate care îi vor inspira şi pe alţii să încerce lucruri pentru prima dată.

În urma acceptării acestei provocări, cei şapte sportivi, originari din UK, au făcut salturi şi s-au căţărat peste numeroase combinaţii de obstacole, inclusiv peste Podul Galata, peste cupolele arcuite ale moscheei Süleymaniye, culminând cu un salt pe acoperişul unui feribot pentru pasageri, care i-a dus în portul Haydarpaşa, din partea asiatică a Strâmtorii, unde au încheiat cu succes provocarea.

Vizionează clipul video aici!

Canon
Storror sărind de pe cupolele moscheei Süleymaniye din Istanbul

Sportivii de la Storror şi-au filmat aventura exclusiv cu aparate foto şi obiective Canon, cum ar fi EOS M50 şi camera video EOS C200, câştigătoare a numeroase premii. Aparatul foto mirrorless EOS M50 a fost aleasă datorită carcasei sale uşoare şi compacte, datorită autofocalizării rapide şi a capacităţii de conectare rapidă la reţelele sociale, fiind astfel alegerea perfectă.

Astfel, aceşti sportivi de performanţă au câştigat o mulţime de susţinători fideli pe reţelele de socializare, înregistrând peste 1 milion de abonaţi numai la canalul lor de YouTube. De-a lungul anilor, aceşti sportivi au călătorit în peste 78 de ţări şi sunt recunoscuţi pentru felul unic în care îşi filmează, regizează şi editează materialele. Drew Taylor, unul din membrii echipei Storror, a contribuit la coregrafia unor scene de acţiune din filme de succes precum Kingsman 2: The Golden Circle şi Dr Strange, cu Benedict Cumberbatch în rolul principal.

Lee Bonniface, Marketing Director, Canon Europe, afirmă: “Suntem încântaţi că am putut susţine echipa Storror pentru a putea deveni prima echipă de Parkour care a trecut de pe un continent pe altul. I-am provocat să încerce ceva foarte îndrăzneţ şi să surprindă această experienţă pentru a-i inspira şi pe alţii să facă la fel. Deşi ştim că nu toţi vor fi la fel de îndrăzneţi, în fiecare zi poţi avea o experienţă nouă, iar Canon te poate ajuta să surprinzi aceste momente.”

Canon
Storror sărind de pe o macara în portul Haydarpaşa din Istanbul

Drew Taylor de la Storror a declarat: „Când Canon Europe ne-a provocat să încercăm ceva pentru prima dată, am venit cu ideea de a trece de pe un continet pe altul în salturi de Parkour. În loc să ne uşurăm misiunea, i-am crescut şi mai mult dificultatea şi am făcut ceva ce nu mai fusese făcut niciodată peste bărci şi vehicule în mişcare şi traversând străzile aglomerate ale Istanbulului. Cei de la Canon Europe ne-au oferit EOS M50, care este un aparat foto extraordinar, foarte uşor şi are o focalizare automată excelentă, perfectă pentru mişcările rapide folosite la parkour. Am putut conecta echipamentele la telefoanele inteligente şi am putut încărca rapid şi uşor materialele pe reţelele de socializare.“

Alături de Storror, în Istanbul ne-a însoţit Samo Vidic, un fotograf sportiv foarte apreciat, care este şi ambasador Canon. Samo a folosit câteva echipamente Canon pentru a surprinde primele experienţe ale echipei noastre; EOS M50, EOS 5D MK IV, EOS 1DX MK II şi EOS C200 sunt câteva dintre echipamentele folosite de Samo.

Poți urmări videoclipul noii campanii făcute de Canon Europe, dar şi momente inedite de la filmări, aici.





test - array(0) { }

Lasă un comentariu

Adresa de E-mail nu va fi publică. Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii.

Top