Canon a lansat ieri ‘Live for the story’, o nouă identitate de brand destinată consumatorilor și fotografilor profesionişti din Europa, cu intenţia de a schimba modul în care compania este percepută de către publicul mai tânăr.

Campania integrată, care s-a lansat pe 17 mai pe 19 pieţe din Europa, semnalizează noua identitate de brand prin intermediul tuturor canalelor de comunicare.

‘Live for the story’ încurajează oamenii să considere toate momentele din viaţa lor, indiferent de locul în care se află sau de activitatea pe care o desfăşoară, ca amintiri speciale.

Lee Bonniface, Canon Senior Director – CIG Marketing, menționează:

‘Live for the story’ este o abordare relevantă la nivelul industriei, dezvoltată pentru a schimba în totalitate modul în care este percepută compania Canon. Schimbarea consolidează poziţia Canon ca brand care facilitează redarea poveştilor, asigurându-se că fiecare produs final din întregul său ecosistem şi portofoliu îi ajută pe consumatori să îşi spună povestea.

Relansarea integrată se va realiza prin intermediul televiziunii, afișajului publicitar digital (DOOH), în cinematografe, CRM (sistemului de management al relației cu clienţii), prin punctele de retail, prin platformele de conținut video la cerere, relații publice, parteneriate media şi reţele de socializare. Toate canalele de comunicare cu care clienţii Canon intră în contact prezintă acum mesajul ‘Live for the story’, inclusiv site-ul web şi toate platformele de comerţ electronic.

Condusă de agenţiile VCCP şi PHD, cu sediul în Londra, campania prezintă scenarii din viaţa reală, create pentru a stimula privitorii să îşi dorească să ştie mai multe despre povestea din spatele imaginii.

Primele patru săptămâni de la lansare se vor concentra în totalitate pe noua identitate de brand ‘Live for the story’, prin intermediul televiziunii, cinematografului şi platformelor de afișaj digital (DOOH), pentru a asigura un reach cât mai mare şi a transmite un mesaj relevant pentru publicul mai tânăr. Mesajul campaniei este amplificat de sistemul CRM şi va fi vizualizat și în magazinele Canon, în punctele de retail partenere, precum şi pe platformele online şi offline.

”Păstrarea caracterului relevant, într-o industrie în continuă schimbare şi evoluţie, este un lucru captivant, pe care noi îl susţinem pentru a intra în contact cu publicul tânăr”, a declarat dl Bonniface. Aici la Canon noi oferim mult mai mult decât fotografii. Noi imprimăm amintiri, salvăm amintiri şi sprijinim realizarea amintirilor cu ajutorul aplicaţiilor precum Lifecake. Ceea ce contează sunt experienţele şi pe acestea ne concentrăm noi. Mesajul ‘Live for the story’ a fost conceput pentru a inspira oamenii în această direcţie. Prin intermediul fiecărui element al campaniei Canon de repoziţionare noi încurajăm oamenii să fie pregătiţi pentru a captura poveştile pe care le trăiesc în fiecare zi.”

Pentru a asigura implicarea unui public nou, mai tânăr, strategia de promovare la nivel european are și o componentă dedicată influencerilor. Campania va fi comunicată și online, începând cu 17 mai, prin intermediul bannerelor şi a reţelelor de socializare.

„Spiritul ‘Live for the story’ contribuie la definirea unei strânse legături între furnizorii şi partenerii cu care Canon colaborează. Astfel, tinerii fotografi au primit provocarea de a dezvolta vizualuri creative pentru campanie”, a adăugat dl Bonniface.

Începând cu 17 mai întregul portofoliu Canon va fi vizat de un public mai tânăr, rămânând în acelaşi timp relevant pentru clienţii loiali.

Pentru mai multe informaţii despre ‘Live for the story’ intrați aici.

Vezi ofertele Canon la F64!