Expuneri fotografice – Carioca Studio despre fotografia de advertising

În luna august am aniversat Ziua Fotografiei! Ne-am gândit să profitam de ocazie și să discutăm în fiecare săptămână despre noile tehnologii din domeniul foto. Am povestit despre camerele foto purtabile, despre curentul fotografic – smartphone, am sarbatorit împreună 175 de ani de fotografie, am punctate ultimele caracteristici ale camerelor foto, și ne-am documentat despre Lytro, declanșezi acum și focalizezi acasă!
Iar acum, completăm aceste materiale cu un nou episod din „Expuneri fotografice”.
Ca să păstrăm perspectiva ineditului, am pregătit de această dată un interviu cu cei de la Carioca.
Am ajuns pentru voi în interiorul celei mai mari case de producție foto din România și am avut plăcerea să stăm de vorbă cu cei trei membrii fondatori Dragoș Coman, Andrei Stoleru și Dragoș Trăistaru.
Aici sunt oferite atât servicii de producție (locații, casting, slyling, décor, props) cât și partea de execuție (ilustrație, CGI și postproducție). Portofoliul lor este impresionant, dintre proiectele lor făcând parte brand-uri precum: VW, Perrier, Efes, Adidas, Vodafone, Snickers, Mercedes, BMW, Sky Italia, Leroy Merlin, Ursus, Shangry La Hotel, Coca Cola, Heineken, McDonalds, Europcar și mulți alții.


Locul în care aceștia își desfășoară activitatea este unul cu totul special. Fiecare colțișor, perete, cameră oferă o sursă de inspirație privitorului. Ceasuri atârnate de perete, statuia clasică a baiețelului din bronz și verdele șters al pereților te întâmpină de la intrare.
Lucrările lor  – de dimensiunea unei ferestre – îmbrăcate în rame impunătoare te fac să te gândești de două ori dacă ceea ce vezi este într-adevăr o fotografie sau un tablou.
După ce am terminat turul de onoare, vizitând fiecare departament în parte ne-am pus pe filmare. Ce a ieșit o să vedeți în materialul de mai jos.
Vă propunem 20 de minute de relaxare și povești. O să aflăm cine sunt cei din spatele celor mai spectaculoase vizualuri de advertising și cum a început povestea lor.
Aflăm chiar de la ei despre fotografia de advertising, ce înseamnă CGI, care sunt următoarele trend-uri în evoluția vizualului de advertising, ce implică o producție foto Carioca și multe altele.

 

Alți fotografi au mai citit și:

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

4 obiective SONY de buget

Descoperă alături de Cristi Kerekes nu mai puțin de 4 obiective Sony de buget, cu care poți trece la un nivel superior dacă încă folosești obiectivul kit. De la wide, la macro și zoom, suntem convinși că vei alege ce ți se potrivește!

7 accesorii ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară

În lumea fotografilor accesoriile sunt nelipsite din trusa foto, pentru a evita situații neplăcute și pentru a fi sigur ca vei fi pregătit oricând, oriunde și în orice condiții pentru a fotografia. Descoperă accesoriile ce nu trebuie să îți lipsească în această primăvară, menite să te ajute să sa surprinzi momente cât mai frumoase

Fotografia de primăvară
5 sfaturi și exemple

Pentru un fotograf, primăvara este anotimpul ideal pentru fotografia de peisaj sau de stradă. Lumina este contrastantă, umbrele sunt încă reci, dar soarele este cald și arzător. Află câteva sfaturi care să te pregătească pentru fotografii de primăvară wow!

Expunerea lungă în 11 pași, de la peisaj la fine-art

Află din acest articol cum să te bucuri de tot ceea ce are de oferit expunerea lungă, plus mici ajutoare când vine vorba de accesorii, filtre, compoziție, metodă de abordare și altele!

Pregătește-te pentru un
Paște fotogenic

Săptămâna aceasta mulți dintre noi încep unul dintre cele mai importante maratoane de gătit al anului pentru masa de Paște. Venim în ajutorul tău, să îți spunem cum să faci fotografii memorabile cu mâncarea de Paște.